unidat
22.07.11,14:18
Opýtam sa asi na blbosť, ale mám na záhrade niekoľko tupých sekier
( po vysekávaní koreňov stromov a pod.). Kúpil som brúsku Einhell
BT-BG 200 - 2 kotúče. Som v tomto laik, ale kotúče sa točia smerom "ku mne", teda nemôžem ju položiť na operu. Myslel som, že pri napr. uhle 30
stupnov sa kotúč nemá pohybovať proti ostriu, ale smero kde smeruje ostrie. Ako je to? Vopred sa ospravedlňujem odborníkom, ale dosiaľ som to pidlikal iba kameňom.
misoft
22.07.11,12:37
viktorviktor
22.07.11,19:37
nôž sa brúsi proti ostriu, tak aj sekera proti
Mila123
22.07.11,19:48
nôž sa brúsi proti ostriu, tak aj sekera proti

nôž sa brúsi proti ostriu???? ja to viem aj opačne.....a nôž reže.....aj moje prsty.....:D:D:D
petmar
23.07.11,17:53
Nakreslil som narýcho vo Worde =príloha, ako ma kedysi učili brúsiť sekeru. Kotúč brúsky musí byť jemný, nie nejaká šmirglovka. Dokončím pilníkom, potom kameňom hrubším, potom jemným. Potom sa s ňou oholím. :)
Mila123
23.07.11,17:58
Nakreslil som narýcho vo Worde =príloha, ako ma kedysi učili brúsiť sekeru. Kotúč brúsky musí byť jemný, nie nejaká šmirglovka. Dokončím pilníkom, potom kameňom hrubším, potom jemným. Potom sa s ňou oholím. :)
mimotemymimotemymimotemy
vy sa tak normálne holíte sekerou? všetci stredoslováci????? s jedným žijem a zatiaľ som si to nevšimla.........
legolas
23.07.11,20:08
Opýtam sa asi na blbosť, ale mám na záhrade niekoľko tupých sekier
( po vysekávaní koreňov stromov a pod.). Kúpil som brúsku Einhell
BT-BG 200 - 2 kotúče. Som v tomto laik, ale kotúče sa točia smerom "ku mne", teda nemôžem ju položiť na operu. Myslel som, že pri napr. uhle 30
stupnov sa kotúč nemá pohybovať proti ostriu, ale smero kde smeruje ostrie. Ako je to? Vopred sa ospravedlňujem odborníkom, ale dosiaľ som to pidlikal iba kameňom.