Klokanik1
27.07.11,16:02
zdravim mam 22rokov pochadzam z Liptova mam problem a potreboval by som snim helfnut s tym spravnym smerom.

vec sa ma takto : som zamestnany ako servisny technik pre xxx firmu , kazdy tyzden chodime na sluzobne cesty mimo okres kde vypisujeme cestovne doklady a davame ich zauctovat ekonomke , som zamestnany na dobu urcitu do konca jula a potom dodatkova zmluva + 1 mesiac do konca augusta . cestaky niesu zaplatene za poslednych asi 7-8 tyzdnov dozadu a dnes som sa rozhodol ze ukoncim pracovny pomer o cosi skor a tu je moja otazka

ako mam pokracovat ?
ake mam naroky nato ze nemam preplatene cestaky?
kedy by bolo lepsie skoncit teraz alebo az o mesiac ?

co by ste vy skusenejsi robili

vdaka :)
Braňo
27.07.11,14:06
Daj si písomne potvrdiť sumu odovzdaných vyúčtovaných cestovných náhrad - obojstranne podpis+pečiatka zamestnávateľa a následne sa rozhodni Ty.
Klokanik1
27.07.11,14:10
mna skor este zaujimalo to mi niekto vravel ale to uz bolo davno ze ak neplati cestaky 6 tyzdnov tak mam nejaky narok na odstupne alebo take daco a toto ma zaujima


poznamenavam ze som zamestnany na dobu urcitu ktora mi o mesiac konci a predlzovat ju nechcem
Tweety
27.07.11,14:11
mna skor este zaujimalo to mi niekto vravel ale to uz bolo davno ze ak neplati cestaky 6 tyzdnov tak mam nejaky narok na odstupne alebo take daco a toto ma zaujima


poznamenavam ze som zamestnany na dobu urcitu ktora mi o mesiac konci a predlzovat ju nechcem
§ 69
(1) Zamestnanec môže pracovný pomer okamžite skončiť, ak

a) podľa lekárskeho posudku nemôže ďalej vykonávať prácu bez vážneho ohrozenia svojho zdravia a zamestnávateľ ho nepreradil do 15 dní odo dňa predloženia tohto posudku na inú pre neho vhodnú prácu,
b) zamestnávateľ mu nevyplatil mzdu, náhradu mzdy, cestovné náhrady, náhradu za pracovnú pohotovosť, náhradu príjmu pri dočasnej pracovnej neschopnosti zamestnanca alebo ich časť do 15 dní po uplynutí ich splatnosti,
c) je bezprostredne ohrozený jeho život alebo zdravie.