KarolDruhy
30.07.11,20:20
Ahojte, som v tomto uplny laik, tak by som potreboval trochu nakopnut tym spravnym smerom, ohladom toho, co si treba nastudovat.

Z akeho prijmu treba platit dane? Dajme tomu, ze som zamestnany a zamestnavatel za mna plati vsetky dane a odvody, cize nejake dane uz platim a nie som od nich oslobodeny. Co ale ine prijmy mimo tohto zamestnania, co sa vlastne povazuje za iny prijem? Kazda suma, ktora mi pride na moj ucet od niekoho ineho ako mojho zamestnavatela sa povazuje za prijem? Co ak si posielaju peniaze medzi sebou dve F.O., ved FO si nevystavuju ziadne faktury, ci ano?
Ak mi teda niekto, ci uz FO alebo nejaka firma (okrem terajsieho zamestnavatela) posle nieco na ucet, treba to niekde nejak zdokladovat? Danove priznanie atd?
Hlavne ma zaujima, ake prijmy by boli este "len tak", a kedy by som uz musel byt zivnostnik. Teda..... naozaj nim musim byt, ak chcem mat aj ine prijmy, alebo mozem ostat iba FO?

Dalej, ak by som sa tomu nevyhol, a zalozil si zivnost, potrebujem nevyhnutne podnikatelsky ucet?
Kde by som nasiel, ake mam ako zivnostnik povinnosti, co vsetko musim robit. Su tieto povinnosti ine, ak som zaroven aj zamestnany?

Prosim, navedte ma tym spravnym smerom :)
Economic
31.07.11,07:07
Ahojte, som v tomto uplny laik, tak by som potreboval trochu nakopnut tym spravnym smerom, ohladom toho, co si treba nastudovat.

Z akeho prijmu treba platit dane? Dajme tomu, ze som zamestnany a zamestnavatel za mna plati vsetky dane a odvody, cize nejake dane uz platim a nie som od nich oslobodeny. Co ale ine prijmy mimo tohto zamestnania, co sa vlastne povazuje za iny prijem? Kazda suma, ktora mi pride na moj ucet od niekoho ineho ako mojho zamestnavatela sa povazuje za prijem? Co ak si posielaju peniaze medzi sebou dve F.O., ved FO si nevystavuju ziadne faktury, ci ano?
Ak mi teda niekto, ci uz FO alebo nejaka firma (okrem terajsieho zamestnavatela) posle nieco na ucet, treba to niekde nejak zdokladovat? Danove priznanie atd?