cerebellum
30.07.11,21:46
Dobry den,chcem sa spytat,ci je mozne dostat hypoteku vo vyske 55.000eur na kupu RD i napriek tomu ze pracujem ako opatrovatelka v rakusku ( zivnost )
Xanti
30.07.11,19:55
Myslím si,
že banky by s tým problém nemali. Nakoľko máš príjem, podávaš DP. Ale mala by si navštíviť banky, určite Ti dajú najlepšiu odpoveď. A aj tlačivá čo treba vyplniť.
arizona
30.07.11,19:58
Treba obehnut banky a popytat sa.
Ak pracujes z zahranici, je tam velmi mala sanca.
Jedna z moznosti je , ak ti chodi vyplata na tvoj ucet, zobrat uver z tvojej banky.

Druha moznost je uver, kde nemusis dokladovat prijem. Ale tam su vyssie uroky.
Daj si spravit cenove kakulacie u viacerych, rozdiely mozu byt dost vyrazne.
Xanti
30.07.11,20:00
Arizona,
má šancu. Ved má príjem, určite by som sa toho nebála a obehala si banky.
arizona
30.07.11,20:01
Myslím si,
že banky by s tým problém nemali. Nakoľko máš príjem, podávaš DP. Ale mala by si navštíviť banky, určite Ti dajú najlepšiu odpoveď. A aj tlačivá čo treba vyplniť.
Xanti,nedavno som zistovala podobne informacie. Danove priznania boli na nic...nepomohli.Nase banky ich neakceptuju :rolleyes:
Xanti
30.07.11,20:04
Hm,
nejdem sa hádať, ale kamoška min. rok vzala hypo na slovensku, kúpila byt na slovensku ale ona roky žije v anglicku a nie je zamestnanec je živnostníčka.
Obehala banky a dali jej úver.
arizona
30.07.11,20:09
Hm,
nejdem sa hádať, ale kamoška min. rok vzala hypo na slovensku, kúpila byt na slovensku ale ona roky žije v anglicku a nie je zamestnanec je živnostníčka.
Obehala banky a dali jej úver.
Ani ja sa nechcem hadat, ani netvrdim, ze taka banka sa nenajde. Preto som aj pisala, nech si obehhne banky a popyta sa...

Ja mam info spred mesiaca, z VUB, CSOB,Slov. sporitelne...
Zistovala som aj od sloveniek, ktore ziju v Rakusku, aj oni maju podobne skusenosti.


Mozes sa spytat tej kamosky, kde uspela? dik
Xanti
30.07.11,20:27
No v Slovenskej sporiteľni, z čoho som aj ja bola riadne vygúlená.
Stanislav 1975