Ludovit Král Franta
01.08.11,12:53
Chcel by som zamestnat jednehos tudenta a uzatvorit s nim dohodu o pracovnej cinnosti. Mame zmluvu o dohode o PC nakolko je i moj kvazi spolocnik ma vyplatu cca 40% z dohodnutych prac.

Chcem sa spytat, kolko hodin musi mat kazda Dohoda o PC na tyzden a ako sa za dotycneho odvadzaju dane z prijmu. Resp. ako je to s uplatnenim prava na nezdanovanie prijmu nakolko ako som spominal dohodar je student.

Tiez sa chcem spytat, do akej vysky sa prijem z dohody nezdanuje a kam vsade treba za dohodar odvadzat poplatky.

Dakujem velmi pekne.
veronikasad
01.08.11,11:38
Chcel by som zamestnat jednehos tudenta a uzatvorit s nim dohodu o pracovnej cinnosti. Mame zmluvu o dohode o PC nakolko je i moj kvazi spolocnik ma vyplatu cca 40% z dohodnutych prac.

Chcem sa spytat, kolko hodin musi mat kazda Dohoda o PC na tyzden a ako sa za dotycneho odvadzaju dane z prijmu. Resp. ako je to s uplatnenim prava na nezdanovanie prijmu nakolko ako som spominal dohodar je student.

Tiez sa chcem spytat, do akej vysky sa prijem z dohody nezdanuje a kam vsade treba za dohodar odvadzat poplatky.

Dakujem velmi pekne.
Ludovit, aspoň svoju tému k tejto problematike by si si mohol prečítať ...

http://www.porada.sk/t169261-co-a-kde-musim-odvadzat.html
vieraaaa
01.08.11,11:59
Chcel by som zamestnat jednehos tudenta a uzatvorit s nim dohodu o pracovnej cinnosti. Mame zmluvu o dohode o PC nakolko je i moj kvazi spolocnik ma vyplatu cca 40% z dohodnutych prac.

Chcem sa spytat, kolko hodin musi mat kazda Dohoda o PC na tyzden a ako sa za dotycneho odvadzaju dane z prijmu. Resp. ako je to s uplatnenim prava na nezdanovanie prijmu nakolko ako som spominal dohodar je student.
Na Dohodu o PČ môže byť týždenne maximálne 10 hodín.
U Dohody o BPŠ je to maximálne 20 hodín týždenne.
Tiez sa chcem spytat, do akej vysky sa prijem z dohody nezdanuje a kam vsade treba za dohodar odvadzat poplatky.