Lenka0212
04.08.11,13:46
Dobry den,
chem Vas poprosit o radu, pred tyzdnom mi prisiel exekucny prikaz na moju osobu, rada by som vedela, ci je mozne poziadat exekutora o znizenie urokov z omeskania, pripadne jeho premie za tuto exekuciu. Som studentka (sirota) a velmi by mi to pomohlo. S exekutorom uz komunikujem, ale dost na mna tlaci, aby som splatila dlznu sumu. Viem, ze exekutora nezaujima, kto tento dlh sposobil, ale mohol by prihladnut na tuto skutocnost? (samozrejme je pisany na moju osobu a s tym uz nic nespravim).
Dakujem za odpoved
Barbara
04.08.11,11:59
s tým znížením úrokov asi nič nenarobíš, ale môžeš ho požiadať o splátkový kalendár, lenže keď tlačí na Teba,aby si to zaplatila, tak neviem, či by súhlasil so splátkovým kalendárom, alebo ešte by ste sa mohli dohodnúť na nejakej pevnej čiastke, ale hovorím, to záleží na tom ktorom exekútorovi.
môj názor je, že mohol by Ti vyjsť v ústrety, keby chcel.
Niektorý exekútor je ústretový, druhý nie je.:cool:
ale za pokus ti to určite stojí
twe
04.08.11,16:55
Uroky z omeskania moze odpustit / znizit len opravneny a to plati aj pre suhlas so splatkovym kalendarom.
Lenka0212
08.08.11,06:16
ďakujem, dnes idem riešiť, tak uvidím
ivka32
23.08.11,11:06
Dobrý deň, potrebovala by som tiež poradiť ohľadom exekúcie.Dňa 12.8.2011 sme ako firma dostali upovedomenie o začatí exekúcie na niečo, čo sme zaplatili 15.3.2011. Návrh na vykonanie exekúcie je zo dňa 26.11.2010, poverenie Okresného súdu na vykonanie ex. je prevzaté exekútorom 4.1.2011. Moja otázka je, či je daná exekúcia oprávnená, keďže daná vec už bola dávno zaplatená a kto teraz znáša poplatky vyplyvajúce z exekúcie /odmena ex.+ hotové výdavky/? ďakujem za radu.
draik
23.08.11,15:49
Na obranu veľa času nemáte, odporúčam obrátiť sa na právnika, alebo naštudovať zákon o súdnych exekútoroch, o.i. §50 (Námietky proti exekúcii):