zaphira3
04.08.11,23:46
Dobrý den ,
chcela by som kreslit portrety na zakazku , ale tak aby to bolo legalne .
Nevyznm sa ani v prave a zakonoch a neviem kde by som mohla nieco o tom najst .
Som studentkou umeleckej skoly , a popri studiju si chcem privirabat kreslenim portretov z fotografie , avsak neviem ako mam postupovat .
Kedze sa jedna len o privyrobenie, cca 20€ za mesiac , tak sa mne neoplatia platit nejake este odvody .
Ale nechcem mat žiadne problémy , a chcem sa spýtat ako postupovať , aby to bolo v sulade so zákonom .
Dakujem
Stanislav 1975
04.08.11,21:58
Dobrý den ,
chcela by som kreslit portrety na zakazku , ale tak aby to bolo legalne .
Nevyznm sa ani v prave a zakonoch a neviem kde by som mohla nieco o tom najst .
Som studentkou umeleckej skoly , a popri studiju si chcem privirabat kreslenim portretov z fotografie , avsak neviem ako mam postupovat .
Kedze sa jedna len o privyrobenie, cca 20€ za mesiac , tak sa mne neoplatia platit nejake este odvody .
Ale nechcem mat žiadne problémy , a chcem sa spýtat ako postupovať , aby to bolo v sulade so zákonom .
Dakujem

odpoveď je jednoduchá- vybav si živnostenský list, odvody platiť nebudeš...
ivka70
05.08.11,05:28
odpoveď je jednoduchá- vybav si živnostenský list, odvody platiť nebudeš...

Otazka ale je, ci ma studentka strednej skoly uz 18 rokov.
zk24
05.08.11,06:19
Nemozu to byt prijmy podľa §8/1, ktoré su oslobodené od DzP do vysky 500 € ročne?

Na ne nepotrebuje ani zivnost, ani nebude platit odvody
karol x
05.08.11,06:26
pocuj zaphira,