pepecik
06.08.11,14:31
Dobry den, mam otvorenu zivnost vsetky cinnosti vo volnom rozsahu a vyuceny som mechanik elektronickych zariadeni kde som mal aj staru vyhlasku 718/2002 §21 ale ta uz podla noveho zakona neplati. Chcem napajat audio techniku kde sa pouziva 100V a samozrejme 220V. Na otvorenie remeselnej zivnosti budem potrebovat §21 alebo §22? Dakujem za odpoved. :)
Economic
06.08.11,17:25
Otázku nasmeruj na príslušný živnostenský úrad.
angerfist
08.08.11,20:41
Myslim si, ze na audio techniku ti bude stacit "montaz elektrickych zariadeni v rozsahu nizkeho napatia", to znamena, ze nebudes potrebovat par.21 resp.22.
Vsetko je to len otazka toho, co vsetko si ta montaz bude konkretne vyzadovat. Bude to domace audio? Na to nepotrebujes vyhlasku, ak totiz pripajas zariadenia podla navodu, tak to mozes vykonavat bez znalosti a potreby vyhlasky (inak by si si nemohol doma zapojit ani cerstvo kupeny odstavovac). Ine by bolo, ak by si k tomu receiveru ci prehravacu a pod. najprv priviedol napatie 230V, co by obnasalo instalaciu privodneho kablu, ukoncenie v zasuvke a v rozvadzaci atd., na to ti uz je treba §21 alebo §22.
Opravte ma, ak sa mylim.
Economic
09.08.11,04:45
Ja si myslím, že môžeš stále vykonávať činnosť podľa pôvodného hoci už zrušeného zákona. keby to tak nebolo, živnostenský úrad by ťa určite oboznámil so zmenami. Je taký zvyk, že tie ktoré platia, nie je problém a čo oni rušia z úradnej moci, to musia oznámiť. Ale platí, to čom napísala skôr. Ak to chceš presne vedieť, zisti si to na Tvojom príslušnom živnostenskom úrade. Inak môžeš robiť.
cernanka
11.08.11,05:02