Yurdo
26.08.11,13:41
Dobrý deň,

som študent VŠ a o pár dní sa chystám na výlet do zahraničia. Pravdepodobne navštívim mestá ako Benátky, Nice, Barcelonu a Paríž.
Kedže mi na túto cestu treba nejaké tie peniaze a z bezpečnostných dôvodov nechcem mať pri sebe hotovosť (len časť), rád by som používal platobnú kartu.
Momentálne mám "študentskú" kartu VISA Electron. O nej som sa ale na internete dočítal, že vraj nie je všeobecne veľmi akceptovaná v zahraničí, teda ani v európskych krajinách.
Bol som sa teda informovať vo svojej banke (SLSP) a bolo mi povedané, že s kartou VISA Electron klienti pri platbe v zahraničí nemajú žiadne problémy. S výberom už je vraj spojený aj veľký poplatok, no ja potrebujem hlavne platiť.

Kedže išlo o pracovníčku banky, mám dôvod jej veriť, ale predsa len... Aké sú Vaše skúsenosti a názory? Nemám si dať radšej vyhotoviť kartu VISA Classic a mať istotu alebo je to zbytočné?

Ďakujem!
milagros208
26.08.11,11:47
Ja tiež používam VISA Electron a zatiaľ som problém žiaden nemala. Aj keď mi tiež bolo povedané, že býva s platením problém. Kartu som používala v Maďarsku, Srbsku, Macedónsku, Grécku, Rumunsku i Bulharsku. Všade v pohode. Poplatky pri platení žiadne. Za výber, ak išlo o rovnakú finančnú skupinu, tak 0,20 €.
myara
26.08.11,11:49
platenie touto kartou je bez problemov, my vsade kam chodime, len platime kartou a nikdy nebol problem
keby si si vsak predsa len chcel vybavit VISU classic, tak si radsej zaloz ucet v Zuno banke, tam tuto kartu vydavaju bez poplatku, lebo v SLSP stoji 20 EUR
ale aj tak si myslim, ze v ramci Europy je lepsia karta Mastercard, resp. Maestro, pretoze VISA je viazana na dolar
Chobot
26.08.11,12:28
Dobrý deň,

som študent VŠ a o pár dní sa chystám na výlet do zahraničia. Pravdepodobne navštívim mestá ako Benátky, Nice, Barcelonu a Paríž.
Kedže mi na túto cestu treba nejaké tie peniaze a z bezpečnostných dôvodov nechcem mať pri sebe hotovosť (len časť), rád by som používal platobnú kartu.