ecc
31.08.11,12:50
Dobry den zelam,

neviem, nakolko sa tu niekto vyzna v danej problematike, ale poprosil by som o par rad ci nazorov k mojmu problemu.

Pracujem ako zivnostnik, takze niekedy cakam na splatenie faktur. Tento mesiac som preto tyzden v omeskani s platbou hypoteky za byt. Ked mi volali z banky, mal som vypnuty telefon alebo som bol prec, takze som nezdvihol, nepovazoval som za potrebne volat spat a nieco im vysvetlovat, nakolko som dlhorocny klientom Slovenskej sporitelne, peniaze prechadzaju cez moj ucet vo velkom, mal som z banky uver, ktory je splateny, teraz mam asi treti rok hypoteku a hoci sa par krat stalo, ze som meskal s platbou tyzden, vzdy som vsetko uhradil.

Dnes ma vsak dorazilo, ked mi volali z banky niekedy cez obed, bol som v tom case na obede, telefon som nemal so sebou. Kratko po tom ako som sa vratil mi volala mama, ze jej volali zo Slovenskej sporitelne, ze nemam zaplatenu hypoteku za tento mesiac a ze si to mam uhradit cim skor. Cislo mali zrejme zo systemu, pretoze je tiez klientom Slovenskej sporitelne. Taketo jednanie sa ma dost dotlko, hoci mama o tejto hypoteke vie a aj o tom, ze ju nemam vyplatenu este, co ma banka vyvolavat rodinnym prislusnikom a informovat ich o tejto situacii? Neplati v takomto pripade akesi bankove tajomstvo vo vztahu klient-banka? Ma banka pravo kontaktovat niekoho z rodiny a informovat ich?

Tu su nejake informacie o omeskani pohladavok: http://slsp.sk/kontaktovanie-klientov-v-omeskani-do-90-dni.html

Dakujem za kazdu radu.
veronikasad
31.08.11,10:52
Mama je tvojim ručitelom na hypotéke ?
Chobot
31.08.11,11:06
Dobry den zelam,

neviem, nakolko sa tu niekto vyzna v danej problematike, ale poprosil by som o par rad ci nazorov k mojmu problemu.