1hugo1
31.08.11,13:29
Som samouk, tak prosím o vysvetlenie, aký preklad je správny,prípadne, či je správne oboje a hlavne akú dať predložku:
Čo sa ti najviac páči na práci (na tejto knižke, na bývaní v ...)
1. What do you like best
ALEBO
2. What do you like most

on work, in this book, on live ...

ďakujem
Chobot
31.08.11,11:49
Som samouk, tak prosím o vysvetlenie, aký preklad je správny,prípadne, či je správne oboje a hlavne akú dať predložku:
Čo sa ti najviac páči na práci (na tejto knižke, na bývaní v ...)
1. What do you like best
ALEBO
2. What do you like most

on work, in this book, on live ...

ďakujem

Ja by som povedal - What do you find as most interesting on your job.

Ale ak chceš z tých tvojich možností, tak "What do you most like...". Best sa mi tam nehodí vôbec - neviem to vysvetliť, ale nepasuje mi to tam. Best by som použil len v spojení - Best job, best book.
bodliak
31.08.11,11:50
like most
a rozlisuj live a life
tictac7
31.08.11,12:24
Som samouk, tak prosím o vysvetlenie, aký preklad je správny,prípadne, či je správne oboje a hlavne akú dať predložku:
Čo sa ti najviac páči na práci (na tejto knižke, na bývaní v ...)
1. What do you like best
ALEBO
2. What do you like most

on work, in this book, on live ...

ďakujem

mimotemyangličtina je dosti ťažká, keď sa budeš veci pokúšať prekladať doslovne zo slovenčiny. Je tam úplne iná konštrukcia vety, nemôžeš natvrdo preložiť slovíčko po slovíčku, lebo anglicky hovoriaci človek takto vety netvorí. Slovenčina je viac opisná....

doplnok: Tá prvá verzia od Chobot-a je najvýstižnejšia a pre angličtinu najprirodzenejšia.
Slayer666
31.08.11,12:58
What do you like best/most je oboje spravne, ale predlozka bude zasadne (no nie nevyhnutne) ABOUT [vec, na ktoru sa pytas].
Slayer666
31.08.11,12:59
Ja by som povedal - What do you find as most interesting on your job.

Povedal by som, ze bez toho 'as', ale aj tato veta je spravna, akurat ma trochu iny vyznam.
Nella_2
31.08.11,14:53