daniel_sk
04.09.11,12:40
Tato tema tu bola uz omielana asi vela krat, precital som si toho vela, ale mam este nejasnosti, dakujem za ochotu pomoct :).

Popis situacie: Som cerstvo skonceny student, momentalne zamestnany ako programator vo firme (normalne ako fyzicka osoba), firma za mna vsetko odvadza. Popri tejto praci si poslednu dobu privyrabam mensimi projektami (tiez programovanie), samozrejme chcem to zlegalnit a zaroven mat moznost to firmam fakturovat a neriesit cez rozne dohody a podobne.

Chcem si teda zalozit "jedno-osobovu" s.r.o., v ktorej budem ja konatelom, ale nebudem v nej zamestnany.
Firma teda na konci roka bude platit dan z prijmu (19%) z celkovych prijmov firmy. Nebude platcom DPH, pretoze bude mat minimalne naklady a boli by to papierovacky naviac.
Ako si potom vyplatim ako konatel 100% "podiel" na zisku na konci roka? Predpokladam, ze to je uz suma po zaplateni dani z prijmu. Musim este ja ako konatel platit nejaku dalsiu dan?
Mozem si nieco "odpocitat"?

Povodne som myslel, ze by som s.r.o. nemusel zakladat a mohol by som dostavat zaplatene cez dohodu o vykonani prace. Moze ale zahranicna firma platit mne priamo na zaklade dohody o vykonanej prace? Predpokladam ze nie.

Ake mate skusenosti s firmami, ktore vybavia cele zalozenie s.r.o. za Vas? Viete mi nieco odporucit? (okres Kezmarok).

Dakujem za odpovede.
Economic
04.09.11,10:51
Jasné, žiadny problém čo sa týka založenia sro priamo na kľúč s využitím ZEP a teda polovičným súdnym poplatkom. Lokalita v rámci SK nie je problém. Služba sa dá poskytnúť vrámci celej SR.
Economic
04.09.11,10:53
Tato tema tu bola uz omielana asi vela krat, precital som si toho vela, ale mam este nejasnosti, dakujem za ochotu pomoct :).