ingdan
12.09.11,22:41
Som novopečeným poraďákom a hneď Vás prosím o radu. Pracujem ako učiteľka v malotriednej MŠ. "Moja riaditeľka" nastúpila na funkčné vzdelávanie a tu vznikol problém so zastupovaním. Vraj to má byť tak, že ja budem pracovať v čase keď ona bude na vzdelávaní bez nároku na náhradné voľno či zaplatenie nadčasu. Dá to nejakých cca 150 hodín samozrejme v dlhšom časovom úseku). Prosím Vás ako to má vlastne byť? Ďakujem
Vebi34
14.09.11,10:50
Robíš nadčasy, máš to mať v rámci NV alebo preplatené ako nadčasovú prácu. Nech ti ukáže paragraf, na základe ktorého máš robiť zadarmo.
judita1971
14.09.11,12:35
Ste málotriedka. Budete spájať triedy ? Asi áno. Spájanie triedy nie je práca nadčas - budeš učiť napr. 1. hodinu - ale budeš mať tam svoje deti plus jej. Iné by bolo, keby si mala napr. prvú hodinu voľnú a šla by si túto učiteľku zastupovať. U učiteľov sa za jednu hodinu práce nadčas považuje hodina priamej výchovno- vzdelávacej činnosti prevyšujúca základný úväzok
pedagogického zamestnanca.
Na tvojom mieste by som sa obrátila na zriaďovateľa ohľadom tejto problematiky - s otázkou ako plánuje riešiť túto situáciu - môže to riešiť osobným príplatkom, odmenou.
miramax1
14.09.11,14:24
MŠ nie je v prevádzke len v čase trvania 1 základného úväzku 1 pedagogického zamestnanca. Aj keď bude mať triedy spojené, vzniknú jej nadčasové hodiny prevyšujúce základný úväzok.Tiež Ti odporúčam obrátiť sa na zriaďovateľa.
ingdan
19.09.11,14:04
...je zriaďovateľ povinný platiť tento čas (veď nie sú financie- to je jeho odpoveď). Nie je to tak, že podľa zákona 317 §54
Pedagogickému zamestnancovi a odbornému zamestnancovi patrí pracovné voľno s náhradou funkčného platu v rozsahu
a) päť pracovných dní v kalendárnom roku na účasť na kontinuálnom vzdelávaní podľa tohto zákona?
V tom prípade by mi mala všetky odučené hodiny "Vrátiť?"
PROSÍM O RADU!!!
zdenka131
19.09.11,18:49