JankaK.
21.09.11,09:37
Dobrý deň,

Prosím Vás, vedel by mi niekto poradiť ako by som dokázala vyhrať nad stenou? Zavesili sme s manželom poličku na stenu. Použili sme dosť veľké hmoždinky a skrutky. Polička držala úplne super. Po čase však spadla-hmoždinka sa doslova vyrýpala zo steny. Manžel to vzdal, že na tej stene to proste držať nebude. Nedalo by sa to dáko? Moc by som tam tu poličku potrebovala. :(

vopred ďakujem za všetky rady
pafendorf
21.09.11,07:41
asi bola diera sirsia nez hmozdinka, ked vypadla ... kupit inu hmozdinku
katka 23
21.09.11,07:47
je možné kúpiť v železiarstve tzv.chemickú kotvu , je to hmoždinka s nejakým lepidlom alebo podobným materiálom,nie som odborník v tejto oblastihttp://www.porada.sk/images/icons/icon9.png

takto sme doma pripevnili poličku ktorá je sama osebe ťažká je z masívu , sú na nej naukladané veci a zatiaľ- je to asi rok čo drží
alltracboy
21.09.11,08:07
zober tie stare hmozdinky a ocisti ich.. dieru zvacsi tak, aby sa smerom do hlbky mierne rozsirovala. Zarob si riedku sadru a daj su do velkej striekacky. Poriadne navlhci dieru a vstrekni tam sadru-zasun hmozdinku ktoru mozes kratko pred tym este namocit do zarobenej sadry. Po par hodinach by to malo dobre drzat. Druha moznost je streknut tam pur penu a zasunut hmozdinku.
Chobot
21.09.11,09:56
Dobrý deň,

Prosím Vás, vedel by mi niekto poradiť ako by som dokázala vyhrať nad stenou? Zavesili sme s manželom poličku na stenu. Použili sme dosť veľké hmoždinky a skrutky. Polička držala úplne super. Po čase však spadla-hmoždinka sa doslova vyrýpala zo steny. Manžel to vzdal, že na tej stene to proste držať nebude. Nedalo by sa to dáko? Moc by som tam tu poličku potrebovala. :(

vopred ďakujem za všetky rady

Všetko sa dá upevniť na stenu. Ale treba vedieť:

1. z čoho je tá stena (panel, tehla, sádrokartón, Hebel,...)?
2. koľko váži polička a koľko bude na nej uložené? (1, 5, 20 kg)?