pod11
29.09.11,06:51
Dobry den. Som student 5. rocnika vysokej skoly a uz takmer mesiac pracujem na dohodu o vykonani prace na stavbe. Kazdy mesiac 15. su vyplaty v hotovsti za predchadzajuci mesiac. Chcel by som sa opytat ci mam narok na vratenie dane, ak som na zaciatku brigadu podpisal len tu dohodu a ziadne ine vyhlasenie. Co by som mal urobit aby som mohol tu dan dostat spat? opytat sa nadriadeneho ? Vopred Vam dakujem velmi pekne a prajem pekny den :D
katka50
29.09.11,04:56
Dobry den. Som student 5. rocnika vysokej skoly a uz takmer mesiac pracujem na dohodu o vykonani prace na stavbe. Kazdy mesiac 15. su vyplaty v hotovsti za predchadzajuci mesiac. Chcel by som sa opytat ci mam narok na vratenie dane, ak som na zaciatku brigadu podpisal len tu dohodu a ziadne ine vyhlasenie. Co by som mal urobit aby som mohol tu dan dostat spat? opytat sa nadriadeneho ? Vopred Vam dakujem velmi pekne a prajem pekny den :D

Máš 2 možnosti: Buď si do 15.2.2012 požiadaš o roč. zúčtovanie tohto zamestnávateľa a doložíš-pokiaľ si mal v priebehu r.2011 aj iné príjmy na základe dohôd Potvrd. o zd. mzde od iných zamestnávateľov, alebo si vyžiadaš Potvrd. o zd. mzde a do 31.3.2012 si podáš daň. priznanie na Daňovom úrade v mieste bydliska.
pod11
29.09.11,08:56
jaj taze som mal len ten 1 prijem ta je lepsia asi ta 2. moznost ked som to dobre pochopil... a to mam ist za ekonomkou firmy? alebo sa kym aby som dostal to potvrdenie o zd. mzde. vdaka
ivka70
29.09.11,09:04
jaj taze som mal len ten 1 prijem ta je lepsia asi ta 2. moznost ked som to dobre pochopil... a to mam ist za ekonomkou firmy? alebo sa kym aby som dostal to potvrdenie o zd. mzde. vdaka

Pre pracvnikov pracujucich na dohodu firma nie je povinna robit rocne zuctovanie dani, takze prvu moznost dost vylucujem.
Ale ty mozes este po ukonceni studia riadne pracovat, takze o to poziadas svojho zamestnavatela, u ktoreho budes zamestnany k 31.12.2011.