KKatka
30.09.11,12:33
Ahojte poraďáci,

viete mi niekto poradiť postupy a proces vybavenia pozastavenia činnosti s.r.o.? Vo firme pracujem ako asistentka a dostala som od šéfa túto neľahkú úlohu. K31.12.2011 chce pozastaviť činnosť (neviem na ako dlho), zamestnanci dostali výpovede a ja mám počas týchto posledných 3 mesiacov vybaviť papierovačky okolo toho, pričom ani neviem kde začať. Môžete mi prosím poradiť? Asi by som mala najskôr požiadať o pozastavenie našej živnosti, no neviem čo potom, čo s Obchodným registrom? Ak ste niekto absolvovali celý ten kolotoč vybavovačiek a podelíte sa o radu, budem nesmierne vďačná.
Ďakujem
KEJKA
30.09.11,10:41
nechce ju likvidovať?
kedysi som tvrdila, že pozastavuje sa iba živnosť SZČO, u s.r.o. to možné nie je.
Ale kdesi tu na Porade nájdeš oponenta aj oporu v zákone, že to ide.
skús hľadať podľa kľúčových slov, mne by to tiež dlho trvalo a potrebuješ to ty, nie ja.
tlačítko "hľadať" hore
Economic
02.10.11,08:20
Ja by som Ťa najprv odporučila ísť v prvom rade na príslušný živnostenský úrad. Tam Ti určite budú vedieť povedať či áno a za akých podmienok. Živnostenský zákon hovorí : živnostenský úrad môže z podnetu podnikateľa pozastaviť prevádzkovanie živnosti na obdobie najmenej 6 mesiacov. Podnikateľ sa myslí aj FO aj PO podľa mňa /keďže oprávnenia sa vydávajú úplne identické pre FO a PO/ , takže určite to pôjde. Po dobu pozastavenia živnosti nemôžete vo Vašej sro vykonávať činnosti uvedené v pozastavených ŽL. Ešte ma napadá otázka. Bude spoločnosť vôbec ďalej pokračovať vo svojej činnosti ? Ak nie, potom by bola najvhodnejšia likvidácia spoločnosti. Likvidácia trvá minimálne 3 mesiace /zverejnenie v OV kde je lehota 90 dní na nahlásenie prihlášok/ Jej dĺžka závisí od obšírnosti Vášho podnikania, množstva prihlášok ....
KKatka
03.10.11,07:48