18lenussa
03.10.11,10:26
Prosím Vás o radu. Som študentka vysokej školy a vybrala som si tému na bakalarku: Účtovanie záväzkov v sústave podvojného účtovníctva. Neviem si poradiť s cielom práce a osnovou. Neviem sa nejako pohnúť dalej. V každej bakalárke sa má riešiť nejaký problém ale čo sa týka záväzkov, tak tam je jednine problém s uhrázdaním záväzkou a to z dvoch stran ale z tej druhej sú to vlastne už potom pohladavky...tak neviem....Mohli by sme to aj ukázať na nejakej firme ale aj tak neviem čo by som s tými učt. prípadmi týkajúcimi sa záväzkov ukázala na firme a čo by som s tým mohla riešiť.
Mila123
03.10.11,08:29
ako vidíml nielen nezvládaš bc. prácu ale aj ten pravopis!!!!!!
záväzkov je správne.....3 x si nesprávne použila výraz s chybou!!!!!
18lenussa
03.10.11,08:32
ako ked nevieš odpovedať a len chceš hladať chyby tak tu nemáš čo robiť.
Pikoška
03.10.11,08:49
Vieš, ťažko Ti je radiť, keď za opravu textu ani nepoďakuješ a tých chýb je tam oveľa viac. Na vysokoškoláčku nepekný úvodný CV. A to, čo si napísala, naznačuje aj chabé vedomosti z účtovníctva. Ak máš v práci riešiť "záväzky", tak rieš záväzky! V účtovníctve nemôžeš byť Ryba aj Rak.;)
18lenussa
03.10.11,09:05
tak bohužiaľ nie každý je dokonalí v pravopise...tak ďakovať za chyby? No neviem ako ja tu hladám pomoc a som bola prekvapená, ze ludia radšej než aby pomohli tak zabávajú sa hľadaním chýb...Čo sa týka tých záväzkou tak jedna účtovníčka mi poradila, ze to mám brať z dvoch hľadísk. Ja som tiež toho názoru, že lepšie je to brať iba zo strany záväzkov. Len som chcela vedieť názor viacerých ľudí.
Mila123
03.10.11,09:05
wow.....drzé sebavedomie ako vidím, resp. čítam by si mohla rozdávať......prajem Ti veľa zdaru do písania....
evina
03.10.11,09:34