martend
11.10.11,18:57
Dobry den,
chcel by som o radu ako postupovat pri zruseni telefonicky uzatvorenej zmluvy o poskytovani internetovych sluzieb jednou nemenovanou spolocnostou. Sluzbu som si telefonicky objednal asi pred troma tyzdnami a zatial mi nebola poskytnuta (bolo treba vybavit potvrdenie od majitela bytu a overenie technikom ci je sluzbu vobec mozne zriadit). Den predtym ako mal prist technit zaviest linku som poziadal (najprv telefonicky a potom aj mailom ) o zrusenie mojej objednavky. Takisto som po kontaktovani technikom zrusil nase stretnutie. Firme tak nevznikli zatial ziadne naklady s poskytnutim sluzby ktoru som objednal, no aj napriek tomu mi prisla zamietava odpoved, ze zmluvu nieje mozne zrusit a ak tak iba so sankciou o ktorej ma pri objednani nikto neinformoval a kedze sa nejednalo o pisomnu formu nemal som k dispozicii ani VOP v ktorych by som si to mohol precitat a suhlasil s nimi. Je takyto postup zo strany poskytovatela sluzieb pravne v poriadku, alebo sa jedna z jeho strany iba o zastrasovanie s cielom neprist o zakaznika? Dakujem za radu.
buchač
11.10.11,18:03
Dobry den,