Meichan
17.10.11,11:42
Dobrý deň, som tu nová a nevyznám sa tu, tak snáď mi niekto poradí na moju otázku:

Momentálne som študentka prvého ročníka vysokej školy v ČR. Teraz sa však rozhodujem či skončiť, pretože sama viem, že na toto štúdium nemám a nechcem zbytočne rodičov naťahovať aby to platili, keď viem, že tu budem zbytočne. Chcela by som vedieť či nemá niekto skúsenosti so skončeným českej vysokej po mesiaci, ako sa to robí, čo treba napísať do žiadosti o ukončenie štúdia a podobne. Budem vďačná za všetky rady
zk24
17.10.11,09:46
Ja si myslím, že mesiac je veľmi málo na to, aby si vedela rozhodnúť či na to máš alebo nie (ak nehovoríme o finančnej stránke). Dostala si sa tam, tak pekne študuj.

Ja som si cely prvý ročník myslela, že nedoštudujem. Na strednej som nemala matematiku, a keď som prvý krat videla niečo čo mne pripomínalo skôr paragraf ako matematicke znaky, tak som bola zúfala.

Ak odídeš, budeš to ľutovať. Ak to nie je preto, že by ťa to nebavilo, alebo finančne si to nezvládala.
Mila123
17.10.11,09:51
Dobrý deň, som tu nová a nevyznám sa tu, tak snáď mi niekto poradí na moju otázku:

Momentálne som študentka prvého ročníka vysokej školy v ČR. Teraz sa však rozhodujem či skončiť, pretože sama viem, že na toto štúdium nemám a nechcem zbytočne rodičov naťahovať aby to platili, keď viem, že tu budem zbytočne. Chcela by som vedieť či nemá niekto skúsenosti so skončeným českej vysokej po mesiaci, ako sa to robí, čo treba napísať do žiadosti o ukončenie štúdia a podobne. Budem vďačná za všetky rady
netuším ako to chodí v ČR, ale na Sk sa študenti neodhlasujú, al eostávajú študentmi VŠ do doby kedy im VŠ nevydá rozhodnutie o vylúčení zo štúdia (napr. nezískaním určitého kreditu) býva to väčšine po ukončení semestra.....
a do kedy budeš študentkou VŠ do vtedy majú rodičia nárok na PnD a DB....
Meichan
17.10.11,09:53