Milčo
25.10.11,21:16
Zdravím Vás, chcel by som sa opýtať na názor skúsenejších, zákazníkovi som predal cez internetový obchod novú elektronickú súčiastku s tým, že som ho písomne upozornil, že tovar podlieha odbornej montáži v autoservise. Napriek tomu si súčiastku zákazník sám zapojil do elektroinštalácie ale táto nepracovala celkom správne. Kontaktoval ma, že či to dobre zapojil na čo som ja argumentoval, že zapojenie musí zveriť autoservisu. Teraz požaduje výmenu súčiastky na základe záruky. Chcem sa opýtať či záruka trvá podľa zákona alebo neoprávneným zásahom do elektroinštalácie záruka padla. A druhá otázka ako som ja chránený proti takýmto kutilom, ktorý mi budú "odpaľovať" elektrosúčiastky a následne budú požadovať v rámci záruky novú súčiastku. Vopred vďaka za radu, som začiatočník. M.
Stanislav 1975
25.10.11,19:19
Zdravím Vás, chcel by som sa opýtať na názor skúsenejších, zákazníkovi som predal cez internetový obchod novú elektronickú súčiastku s tým, že som ho písomne upozornil, že tovar podlieha odbornej montáži v autoservise. Napriek tomu si súčiastku zákazník sám zapojil do elektroinštalácie ale táto nepracovala celkom správne. Kontaktoval ma, že či to dobre zapojil na čo som ja argumentoval, že zapojenie musí zveriť autoservisu. Teraz požaduje výmenu súčiastky na základe záruky. Chcem sa opýtať či záruka trvá podľa zákona alebo neoprávneným zásahom do elektroinštalácie záruka padla. A druhá otázka ako som ja chránený proti takýmto kutilom, ktorý mi budú "odpaľovať" elektrosúčiastky a následne budú požadovať v rámci záruky novú súčiastku. Vopred vďaka za radu, som začiatočník. M.
neodborným použitím, zapojením mu záruka padla...
arizona
25.10.11,19:44
Ked bol vopred upozorneny, tak nemas co riesit a mozes reklamaciu odmietnut .
Gina Er
25.10.11,20:06