susiak
26.10.11,17:48
Dobrý deň,
mám ponuku práce z istej poisťovne, jedná sa o prácu viazaného finančného agenta (v oblasti poisťovníctva). Neviem, nakoľko môžem veriť poradcom z poisťovne, nakoľko sa mi zdá, že sľubované finančné ohodnotenie je až príliš vysoké.
Rád by som bol, keby mi poradí niekto skúsený. Nakoľko som študent VŠ a neorientujem sa v tomto odbore, som trochu dezorientovaný. Nehrozia mi nejaké problémy? Či už teraz, alebo neskôr. A ďalšia otázka je, či si budem musieť sám robiť daňové priznanie, platiť poistenie a odvody. Ak sem niekto dá odkaz na nejaký článok, kde je táto práca alebo druh pracovného pomeru popísaný, budem len rád. Ďakujem
Zita5
26.10.11,16:00
Katy a R
26.10.11,16:04
Tuto nájdeš niečo k tomu http://www.porada.sk/t150142-viazany-financny-agent.html?highlight= .. a aj viac podobných tém(vyhľadávač) .

Nepíšeš, či budeš mať riadny PP (zamestnanec) alebo nie .. :confused: - od toho sa odvíjajú tvoje povinnosti .. ale v podstate tvoj príjem závisí od tvojho výkonu. (nadnesene;) .. zarobiť môžeš, koľko len chceš :D:D )
Radovanko
26.10.11,16:11
Dobry den,

nebudem zakladat novy topic na tuto istu temu, kedze rad by som sa poradil ohladom podobnej situacie.

Mam riadny pracovny pomer ( zamestnanec ) v s.r.o spolocnosti. Danove priznanie mi doteraz vykonaval zamestnavatel, ako aj RZZP.

Od novembra podpisujem zmluvu ako viazany financny agent ( pre poistovnu )

Ak by mohol niekto povedat, ake su moje povinnosti ( danove, socialne odvody, RZZP ) voci statu a existujucemu zamestnavatelovi.
Ake povinnosti vyplyvaju z tejto situacii
Zakon podla NBS som precital + ma caka skolenie zakladneho stupna.

Na co sa mam pripravit buduci rok, a ako sa treba zachovat v pripade ze v tomto aktualnom roku este nebudem mat prijem z VFA.

Dakujem
Mila123
26.10.11,16:14
Dobry den,

nebudem zakladat novy topic na tuto istu temu, kedze rad by som sa poradil ohladom podobnej situacie.