andamante
27.10.11,22:25
Ahojte,

nech som hladala ako chcela, nenasla som radu, kde su dobre videoskolenia na jednoduche uctovnictvo? Chcem som sa naucit jednoduche ucto .. a pri dvoch malinkych detoch mi asi tato forma bude najviac pasovat..
dakujeeem
Katarina
27.10.11,21:10
Videoškolenie sa dá objednať aj tu na porade, ale také školenie, ktoré Vás naučí účtovať podľa mňa nenájdete. Ja som tiež začala ako samouk, a na školeniach si svoje vedomosti prehlbujem. Ešte doplním, že nestačí sa naučiť účtovať, ale treba ovládať aj ďalšie zákony. Pri dvoch malých deťoch to bude dosť ťažké, ale za pokus to stojí. Skúste nájsť na účtovníctvo dobrú odbornú literatúru, kde sú uvedené konkrétne príklady a smelo sa pýtajte aj na porade, určite Vám pomôžeme.
Economic
28.10.11,05:43
Videoškolenie sa dá objednať aj tu na porade, ale také školenie, ktoré Vás naučí účtovať podľa mňa nenájdete. Ja som tiež začala ako samouk, a na školeniach si svoje vedomosti prehlbujem. Ešte doplním, že nestačí sa naučiť účtovať, ale treba ovládať aj ďalšie zákony. Pri dvoch malých deťoch to bude dosť ťažké, ale za pokus to stojí. Skúste nájsť na účtovníctvo dobrú odbornú literatúru, kde sú uvedené konkrétne príklady a smelo sa pýtajte aj na porade, určite Vám pomôžeme.

To je úplná pravda.
Stiahni si napríklad free verziu Alfy od Krosu.
Otvor sú skúšobnú nejakú pracovnú firmu a účtuj, skúšaj, uč sa...
Musíš vedieť hlavne podstatu zákona o dni z príjmov, čo môžeš dať do nákladov... a veľa ďalších zákonov z platnej legislatívy. jednoduché účtovníctvo je ozaj jednoduché, nemá nejaké komplikované súvislosti.
Tak ako napísala Katka, pýtaj sa, keď niečo budeš potrebovať.
Radka12
28.01.12,18:44
Dobrý deň poraďáci...ja by som sa chcela spýtať na jednu vec. Účtujem v jednoduchom účtovníctve pre firmu, ktorá sa zaoberá upratovaním a aranžovaním. Výdavok z pokladne za nákup čistiacich prostriedkov, vecí potrebných na aranžovanie ako napríklad stuhy, kvety a pod...