hempy
03.11.11,13:53
Dobrý deň,
autorizovaný záručný servis má firemný osobný automobil v oprave už viac ako 5 týždňov (auto bolo poškodené po krupobití, má havarijnú aj zákonnú poistku). Pri podpise preberacieho protokolu do servisu bola zadaná predbežná doba opravy na 2 týždne. Na dobu, dokiaľ je auto v servise, nám dali náhradný automobil zadarmo, aby sme boli kľudní. Už 3 týždne servis však vrátenie automobilu naťahuje pod zámienkou rôznych príčin, prečo auto nie je ešte hotové. Písomné potvrdenie o predĺžení opravy nám nevydali. V obchodných podmienkach kúpnej zmluvy sa však doba trvania opravy nespomína. Chcem sa preto opýtať, aký je ďalší postup. Ako vymáhať vozidlo. Kedy má kupujúci nárok na vrátenie peňazí, resp. rovnakého nového vozidla. Máte s tým niekto skúsenosti?
Ďakujem.