luckkka
07.11.11,06:53
Dobrý deň,

prosím Vás, študujem externe na vysokej škole, musím napísať seminárnu prácu, len mi nie je jasný názov práce. Chcela by som Vás poprosiť o Váš názor. Dostala som zadanie témy: Menová a finančná politika ECB. S menovou politikou nemám problém, ale neviem čo s tou finančnou nakoľko samostatnú finančnú politiku som nenašla - v podstate tak nazývajú fiškálnu politiku. Problém však je, že fiškálnu politiku rieši vláda nie centrálna banka. A toto je problém. profesorovi, ktorý mi zadal túto tému neodpisuje na maily, a ja už mám len týždeň na to aby som túto seminárku napísala. Prosí, poraďte čo mohol pod tou finančnou politikou myslieť? alebo čo vlastne odomňa chce?


ďakujem a budem vďačná za každý názor
marleau
07.11.11,06:27
Ak to myslel tak ako to cíti občan,tak je to o tom,ako má banka pripraviť prostredníctvom nastrčených vlád Európu na nastolenie centrálnej moci do rúk niekoľkých "vyvolených ľudí",čo sa im s pomocou americkej politiky aj podarí a my ostaneme otroci u seba doma.
Ak to myslel z pohľadu ekonóma,tak tomu ani Boh nerozumie,keď už aj v Bruseli sa vadia ako na trhovisku.
Moj pohľad na vec.
luckkka
07.11.11,06:32
Ak to myslel tak ako to cíti občan,tak je to o tom,ako má banka pripraviť prostredníctvom nastrčených vlád Európu na nastolenie centrálnej moci do rúk niekoľkých "vyvolených ľudí",čo sa im s pomocou americkej politiky aj podarí a my ostaneme otroci u seba doma.
Ak to myslel z pohľadu ekonóma,tak tomu ani Boh nerozumie,keď už aj v Bruseli sa vadia ako na trhovisku.
Moj pohľad na vec.

takze si myslis, ze ak budem pisat o fiskalnej politike budem pisat k veci? a myslim ze on to chce z pohladu ekonoma, kedze studujem ekonomiu :) a jemu nejde tako o tu teoriu ako o to, aky si zadam aktualny problem a co budem riesit a aky mam na to svoj nazor..
Mária27
10.11.11,19:17