Tomculo
11.11.11,12:11
Dobrý deň!
Plánujem podnikať na internete. Chcel by som založiť e-shop, zameraný na predaj oblečenia.
Chcel by som aj vedieť, či mám nárok na príspevok na podnikanie a ak áno čo na to budem potrebovať.
Kedže som úplný začiatočník potreboval by som poradiť vo veľa veciach. (nie len so založením e-shopu)
Hlavne by ma zaujímalo aké sú prvé kroky? Aký by som mal zvoliť postup?
Kedže som v zamestaneckom pomere, mám čas rozmýšlať a radiť sa.
Chcel by som vedieť úplne všetko o tom, čo budem pri tom potrebovať.
1. Na čo sa zamerať pri vytváraní stránky.
2. Bude mi zo začiatku stačiť jednoduchá stránka ktorú si vytvorím sám alebo to mám zveriť do rúk odborníka?
3. Koľko približne ma bude stáť zriadenie e-shopu (mám platiť webhosting a zriadiť vlastnú doménu)
4. Kde všade sa budem musieť registrovať a aké papiere budem musieť povypĺňať?
5. Aké náklady a čo všetko obnáša takéto podnikanie? (aký budem potrebovať počiatočný kapitál?)
6. Aký postup zvoliť? (najprv zakladať stránku, potom hľadať dodávateľa a potom všetko registrovať na príslušných úradoch?)
Kedže s tým nemám žiadne skúsenosti privítam všetky rady aj tie nepodstatné, hlavne nech ich je čo najviac.
Ďakujem za pomoc
video1983
11.11.11,11:22
http://www.podnikanie.net/podnikanie/ako-podnikat-na-internete/

v prvom rade clovek nemoze byt lenivy,
pisem to na margo toho, ze vsetky tieto informacie si v uplnej pohode najdes ci tu na porade ,kde je neskutocne mnozstvo prispevkov na tuto temu alebo v googli.
tak skus najprv hladat , citat a potom ked ta nieco zaskoci comu nebudes rozumiet a nebudes to vediet najst zadaj temu a pytaj sa GL
Tomculo
11.11.11,11:33
Ide o to ze som studoval tie temy. Lenze vsade je to pre mna (zaciatocnika) pisane nezrozumitelne. Kedze tam pisu o sposoboch programovania. A nikde som nenasiel presny popis s cim mam zacat ked chcem zalozit e-shop a na co sa mam zamerat a co to vsetko obnasa
Tomculo
11.11.11,11:34
A dakujem za pomoc :)
video1983
11.11.11,11:36