Milan988
26.11.11,22:24
Dobry den.

Som student manazmentu, ale ucia ma tam len same blbosti z uctovnictva a o daniach.

Od buduceho roka zacnem obchodovat na viacerych svetovych burzach cez jedneho Danskeho on-line brokera a po studovani danoveho zakona sa mi akurat tocilo v hlave.
Viem ze oni mi dane odvadzat nebudu a ze si to mam robit sam...

Chcel by som sa opytat, do akej kategorie zdanovacich/nezdanovacich prijmov patri ak aktivne obchodujem s CP, derivátmy, futures, menovymi parmy atd. a ich nedrzim dlhsie ako par dni, hodin, ci minut?
Musim si viest aj uctovnictvo?
Co vsetko o daniach a sposoboch platenia, atd. by som mal vediet? (pretoze nemam o daniach, odvodoch, poistkach, atd. ani potuchy...).
Ake danove priznanie mi bude treba?
Exituju na slovensku legalne danove diery ktore sa daju vyuzit?

Poprosim o radu, ktorej by chapalo aj dieta :) zo zakonov, paragrafou a komplikovanych veci uz mam salat...

Dakujem,
S pozdravom
Milan988
marjankaj
26.11.11,22:07
Nájdi si účtovníčku.
Mila123
26.11.11,22:08
ak budeš FO tak si popozeraj najmä § 7 daň, zákona........
marjankaj
26.11.11,22:16
ak budeš FO tak si popozeraj najmä § 7 daň, zákona........
Veď povedal, že tomu nerozumie. On je manažér.:cool:
Mila123
26.11.11,22:16
čítať hádam vie......
marjankaj
26.11.11,22:22
čítať hádam vie......
Možno tak šlabikár.:---
Zákony nestačí len vedieť prečítať.:cool:
Pavol / Lukáčik&Partners
27.11.11,08:04
Pozeral som si živnostenský zákon, kde mi vyšlo, že obchodník s cennými papiermi nie je živnosťou. Budeš mať status obchodníka s CP, alebo to budeš robiť iba ako FO? Netreba na to prip. nejaku licenciu?