burrell
05.12.11,16:02
cavte som tu novy a chcem sa spytat ked som zacal podnikat v stavebnictve urobim zakazku na prerobenie komplet bytu plus zahradneho domceka celkova suma je 25 000eur ktoru musi dotycny preukazat fakturou do prvej stavebnej sporitelne ktoru mu musim vystavit ja ,musim z toho platit dph statu ako to vlastne je lebo som vtom laik.
xxx1341
05.12.11,15:07
Bud si platitel DPH a musis platit, ale v tom pripade si ju urcite priratas aj na fakture, alebo platca DPH niesi a vtedy ju neplatis ak to nevies spoj sa so svojim uctovnikom.
Mila123
05.12.11,15:17
a ver tomu, že nejaký záhradný domček mu PSS neschváli ako výdavok na bývanie......
burrell
05.12.11,15:23
takze aby sme sa uplne chapali a aby som vtom mal jasno este nemam uctovnika zivnost si idem otvorit neviem ake su moznosti nikdy predtym som to neriesil idem mi hlavne teraz oto ze buduci rok budem robit prerabku vlasneho bytu plus zahradneho domceka ktora ma bude stat 25 000eur ktore mi poskytne prva stavebna sporitelna ale tam musim dokladovat fakturu v tejto vyske chcem si to robit sam ziadne ine veci na buducy rok nepocitam robit takze vydavok za cely rok bude 25000eur ktory budem musiet fakturovat sam sebe za rekonstrukciu.ide mi oto ci si mozem byt neplatic dph ako stavebnik ak ano tak aku zivnost otvorit.dufam ze sa chapeme co chcem
burrell
05.12.11,15:26
este jedna vec ja dostanem prachy na rekonsrukciu nie na stavbu cize ja si vytvorim fakturu aku mi bude treba ide mi o to dph,proste oni chceju blocky abo faktury a ja chcem vediet ako to je z dph
Mila123
05.12.11,15:27
noooo....si neviem predstaviť ako je možné sám sebe fakturovať ako FO????
n e m o ž n é......

založ si PO, tak to pôjde....
burrell
05.12.11,15:31
ved ja si otvaram zivnost, po tejto rekonstrukcii zacnem robit aj ine veci ale k teme ako sa to da .otvorim zivnost ale aku ????
Mila123
05.12.11,15:33