sway
26.01.06,16:49
aj začínam odpovedať spôsobom:

"Písanie otázok cez SS je proti etikete a princípom Porady. Na akýkoľvek dopyt takéhoto druhu nereagujem."

Richard -ja zabŕdnem trocha mimotemy
pochopila som dobre vylepšenie OCEŇUJEM - je namiesto bodov? (poďakovaní?) - :p
Richard
26.01.06,16:02
mimo témy, takže som založil novú z tvojho príspevku.

čo sa týka toho "vylepšenia", boli sme s niektorými dohodnutý, že tlačítko bude vedľa "súhlasím uprav .....".
Nemal to byť dolárik, aby to nevyzeralo skorumpovane :-)

Lepšie slovo ako oceňujem som ale nevymyslel. Možno to je pre niektorých zvláštny výraz. Skúste navrhnúť iný.
Ja osobne zvyknem povedať "to oceňujem" keď chcem vyjadriť niečo ako vďačnosť. Tak by podľa mojich predstáv mali fungovať aj PoradaBody....
rada
26.01.06,16:34
A musí to byť vyjadrené slovom? Mňa by možno potešila napr. taká včelička alebo niečo iné v obdobnom prevedení. Som laik na počítače neviem či sa to dá urobiť ako to navrhujem tak to berte prosím s rezervou.
ALBO
03.02.06,16:23
mimo témy, takže som založil novú z tvojho príspevku.

čo sa týka toho "vylepšenia", boli sme s niektorými dohodnutý, že tlačítko bude vedľa "súhlasím uprav .....".
Nemal to byť dolárik, aby to nevyzeralo skorumpovane :-)

Lepšie slovo ako oceňujem som ale nevymyslel. Možno to je pre niektorých zvláštny výraz. Skúste navrhnúť iný.
Ja osobne zvyknem povedať "to oceňujem" keď chcem vyjadriť niečo ako vďačnosť. Tak by podľa mojich predstáv mali fungovať aj PoradaBody....

Neviem ,či vôbec môžem vstúpiť do tejto diskusie, ani neviem ako som sa sem dostala na tento príspevok, ale pýtate sa na názor. Ja si myslím, že keď má niekto, t.j. ten ktorý otázku položil, vyjadriť vďačnosť odpovedajúcim, tak by mal jednoducho povedať ďakujem.Ušetril by možno ďalší priestor , v ktorom okopíruje odpoveď a následne poďakuje.