scooors
22.12.11,22:32
Zdravím , som amatér , hovorím na rovinu , potrebujem zamurovať dvere v budove (zvnútra bude jedna časť baru) , budova je asi z tehly (ma cca 40rokov) dvere sú normalnej veľkosti - klasika (neviem presne aký rozmer) Viete mi aspoň v stručne v bodoch popísať ako by som to svojpomocne/2 ešte budú pomáhať/ urobil ? ... VIdim to asi tak že : Vybúrať zárubne , pripraviť na zamurovanie , zamurovať(kvádre ? alebo mam použiť tehlu z ktorej je budova postavená ?) , hodiť stierku , namaľovať ? Ide mi o to aby zvnútra kde bude časť baru nebolo vidno že tam nejaké dvere boli + znížiť strop sadrokartónom (ako vyriešim ventiláciu vzduchu ? )

Dakujem nič som nikde nenašiel možno sa pýtate čo to je za ... ale nikto z neba múdry nespadol a ani sa nenarodil hneď A.Einsteinom

Dakujem veľmi pekne
marleau
22.12.11,22:58
Práve preto sa do toho sám nepúšťaj.Aj do operácie slepáka by si sa pustil??Nájdi si odborníka,ktorý ti nie len že poradí,ale to aj urobí.Zistíš,že bol lacnejší ako ty sám sebe zadarmo.Tam treba dbať aj na omietku,nepíšeš,aká je atď. atď.
220870
23.12.11,05:04
Určite zamurovať pálenou tehlou.Najlepšie sa vám bude robiť s CDM-kou.
Ferdosondo
23.12.11,07:58
Viete mi aspoň v stručne v bodoch popísať ako by som to svojpomocne/2 ešte budú pomáhať/ urobil ? ...
Dakujem veľmi pekne

Takže v bodoch:

1. Zavolať niekoho kto to vie urobiť(najlepšie viacerých, aby Ťa ten prvý neodral z kože)
2. Dohodnúť si termín a cenu za prácu.
3. Po ukončení skontrolovať a vyplatiť.
4. Pozdraviť a zavrieť dvere

Dobre som tomu rozumel, že to chceš robiť Ty, ktorý to nevieš a dvaja ktorí to tiež nevedia, Ti v tom budú pomáhať?
marleau
23.12.11,08:55
Takže v bodoch:

1. Zavolať niekoho kto to vie urobiť(najlepšie viacerých, aby Ťa ten prvý neodral z kože)
2. Dohodnúť si termín a cenu za prácu.
3. Po ukončení skontrolovať a vyplatiť.
4. Pozdraviť a zavrieť dvere mimotemypozdraviť áno,no dvere už budú zamurované..:D:D:D