Mifia0101
01.01.12,22:10
Zdravím Vás, chystám sa dať vyrábať (mám sro), v zahraničí, najskôr v Číne, tričká s potlačou. No mám problémy s logistikou. Resp. nechcem tieto tričká predávať len na Slovensku , ale po celom svete. Chcel by som sa spýtať, ako by ste to s logistikou riešili ?? Ako by to bolo najlacnejšie, kde by mohol byť problém , aké sú poplatky atď, som v podnikaní začiatočník. Ďakujem za odpovede :)
tictac7
01.01.12,21:26
...sú také všelibársjaké medzinárodné a nadnárodné a aj miestne spoločnosti - skús ich osloviť, nech Ti dajú cenovú ponuku aj s dodacími dobami pri jednom tričku a budeš vedieť. ....inak ten Tvoj úvod "....chystám sa dať vyrábať (mám sro), v zahraničí, najskôr v Číne, tričká s potlačou." A továreň už máš?
Mifia0101
01.01.12,21:42
Ten úvod, bol kvôli možným problém, o ktoré sa zaujímam vzhľadom na sro ;)
Mifia0101
01.01.12,21:43
A chcel by som neaké konkrétne riešenie problému :)
tictac7
01.01.12,21:50
Ten úvod, bol kvôli možným problém, o ktoré sa zaujímam vzhľadom na sro ;)

...to akože fakt nechápeš?! predaj firmu, uspi ju, vyhlás bankrot, zamestnaj sa, nepodnikaj......
...prečo? Lebo čítaj celé - som sa pýtala: inak ten Tvoj úvod "....chystám sa dať vyrábať (mám sro), v zahraničí, najskôr v Číne, tričká s potlačou." A továreň už máš? - nekládla som dôraz na Tvoju právnu formu, ale na dodávateľa prác....
....tušíš do čoho ideš, alebo do čoho chceš ísť? Dáš si porobiť niekoľko tisíc tričiek naraz? Dovezieš, uskladníš, distribuuješ.
...budeš ich dávať vyrábať po jednom, po desiatich?! - a to je čo?
tictac7
01.01.12,22:08
A chcel by som neaké konkrétne riešenie problému :)