drozdm
04.01.12,18:04
Napada ma že čim viac študujem všetko okolo vykurovania domu tym som zamotanejši .Zaujima ma ..kto by mi vedel spraviť kvalitny navrh kurenie alebo nejaky projekt . Mam na mysli ake teplovodne hadice , ake ventily , nadrže a aky kotol pri tom ktorom dome pri tych materialoch a izolaciach ktore su na dome použite aby bol cely system čo najefektivnejši a najpohodlnejši na prevadzku ako aj udržbu. Nepoznam v okoli nikoho kto by taketo kvalitne navrhy robil aj s vypočtami . Viete ako to byva..zavolate kurenarov a oni to začnu zbuchavať ,, ved to stači a toto nemusi byť .. Viete mi poradiť kto sa tym zaobera
day
04.01.12,17:12
stiahni si techcon, spracovat si to dokazes aj sam
alltracboy
04.01.12,17:37
nerad do to hovorim, ale nakoniec to aj tak nechas na kurenarov. Tiez som spekuloval v techkone a nic som nedospekuloval. Akurat som si vypocital tepelne straty, ale podlahovku uz navrhnut neviem. A ani najlepsi soft ti to nenavrhne tak ako projektant ktory tam zadava vseliake parametre o ktorych sa ti ani nesniva. Kurenar zhruba vie kolko hadice ma ist na m2 a funguje to.. Ked uz dat vypracovat projekt kurenia tak rovno aj s tepelnou izolaciou.
day
04.01.12,17:46
na kurenarov by som to nenechaval, ty potrebujes kurenie, podlahovku, prisposobit tvojim potrebam, tepelnym stratam.

techcom zvladnes, trochu to trva, ale zvladnes
tienik
04.01.12,17:48
ak by to bolo infrakurenie, tak viem pomoc komplet vypoctom aj projektom :-)
drozdm
04.01.12,17:52
nerad do to hovorim, ale nakoniec to aj tak nechas na kurenarov. Tiez som spekuloval v techkone a nic som nedospekuloval. Akurat som si vypocital tepelne straty, ale podlahovku uz navrhnut neviem. A ani najlepsi soft ti to nenavrhne tak ako projektant ktory tam zadava vseliake parametre o ktorych sa ti ani nesniva. Kurenar zhruba vie kolko hadice ma ist na m2 a funguje to.. Ked uz dat vypracovat projekt kurenia tak rovno aj s tepelnou izolaciou.