199013
05.01.12,21:56
Dobrý deň chcela by som požiadať o pomoc pri hľadaní nejakého učiteľa alebo učiteľku, ktorý by mi poskytli byť na ich vyučovacej hodine a natočiť si ich pri práci a aj atmosféru v triede jedná sa len o jednu vyučovaciu hodinu a je to v rámci univerzity, na ktorú chodím a táto náhravka poslúži len mne na analyzovanie toho čo chcem opisovať v práci a po napísaní práce odovzdám nahrávku učiteľovi a viac sa k nej nebudem vyjadrovať. Nechápem však prístup väčšiny z nich ktorý sa boja ja nie som žiadna inšpekcia ja som len študentka, ktorá chce dokončiť vysokú školu, lenže takýto prístup ma len brzdí. Neviem už ďalej pokračovať vie mi niekto poradiť čo ďalej. Prosím poradťe dakujem
alaya1
05.01.12,20:59
Dobrý deň chcela by som požiadať o pomoc pri hľadaní nejakého učiteľa alebo učiteľku, ktorý by mi poskytli byť na ich vyučovacej hodine a natočiť si ich pri práci a aj atmosféru v triede jedná sa len o jednu vyučovaciu hodinu a je to v rámci univerzity, na ktorú chodím a táto náhravka poslúži len mne na analyzovanie toho čo chcem opisovať v práci a po napísaní práce odovzdám nahrávku učiteľovi a viac sa k nej nebudem vyjadrovať. Nechápem však prístup väčšiny z nich ktorý sa boja ja nie som žiadna inšpekcia ja som len študentka, ktorá chce dokončiť vysokú školu, lenže takýto prístup ma len brzdí. Neviem už ďalej pokračovať vie mi niekto poradiť čo ďalej. Prosím poradťe dakujem

V prvom rade, buduca p. ucitelka, prosim, oprav si gramaticku chybu v texte a ked ti mozem odporucit, univerzity maju cvicne ZS, skus sa spojit s riaditelom jednej z nich a popros o pomoc.
tictac7
20.01.12,22:03
...jednu? ...nechce sa mi počítať, ale mäkčeň, dĺžeň a neviemkoľko čiarok, začnem vetu v jednom páde, skončím v inom.... ach jaj, dúfam, že to bude komibinácia matematika + TV alebo VV, inak neviem, neviem, prečo sa potom čudujeme dnešným deťom....