voticka
06.01.12,12:11
Dobry den, pracujem ako casnika a pocas roka nemam moznost na precerpanie dovolenky a tak ju zamestnavatel preplaca ku koncu kalendarneho roku zaujimalo by ma v akej vyske mam narok na preplatenie dovolenky je mozne ze priblizne desiatim zamestnancom dovolenka vysla vo vyske 12 eur na den? dakujem za skoru odpoved
veronikasad
06.01.12,11:15
Dobry den, pracujem ako casnika a pocas roka nemam moznost na precerpanie dovolenky a tak ju zamestnavatel preplaca ku koncu kalendarneho roku zaujimalo by ma v akej vyske mam narok na preplatenie dovolenky je mozne ze priblizne desiatim zamestnancom dovolenka vysla vo vyske 12 eur na den? dakujem za skoru odpoved
za ktorý rok a aký je tvoj ročný nárok na dovolenku ?
voticka
06.01.12,11:21
za rok 2011 a moj narok je myslim 20 dni za rok
Tweety
06.01.12,11:23
za rok 2011 a moj narok je myslim 20 dni za rok Takáto dovolenka sa musí vyčerpať do konca roka 2012, preplatenie nie je možné, to je možné len pri skončení PP.
veronikasad
06.01.12,11:24
za rok 2011 a moj narok je myslim 20 dni za rok
dovolenka z roku 2011 sa neprepláca, môžeš si ju vyčerpať do konca roku 2012.

Ak by išlo o dovolenku z roku 2010, nemáš nárok na preplatenie žiadnej dovolenky, celá ti prepadne, ak si si ju nevyčerpala do konca decembra 2011 (prepláca sa len nevyčerpaná časť dovolenky nad 4 kal.týždne). Treba upozorniť zamestnávatela na povinnosť určiť zamestnancovi čerpanie dovolenky v zmysle Zákonníka práce.
pozri § 116 ZP

http://www.porada.sk/t56527-zakonnik-prace-od-01-09-2011-a.html#110
voticka
06.01.12,11:27
v ramci dohody zamestnavatela zo vsetkymi zamestnancami pristupili na rocne preplacanie dovolenky s cim suhlasili obe strany no keby som sa rozhodla ju cerpat na aku sumu by som mala narok?
Tweety
06.01.12,11:29