Danuulienka
08.01.12,17:02
Dobrý večer,

začiatok roka sme začali kontrolou zo živnostenského úradu. Do záznamu živnostníka bolo zapísané,
že je povinný nakoľko pracuje na základe ŽL u jednej firmy nahlásiť na živnostenský úrad prevádzku
u tejto firmy aj keď tam pracuje ako živnostník:confused::confused::confused:. ďalej mal vytknuté, že je povinný požiadať
hygienu o vydanie potvrdenia hygieny na povolenie prevádzky a mal by žiadať od tejto firmy či vlastnia
toto povolenie a na základe tohto povolenia žiadať hygienu o povolenie prevádzky ( aj keď to vôbec
nesúvisí s jeho vlastníctvom prevádzky ), nakoľko ako som písala pracuje na základe ŽL pre
firmu. Je toto vôbec možné? Keď som sa pýtala týka sa to aj stavbárov, živnostníkov pracujúcich v lese
a ešte ......ďalších živnostníkov. Takže nakoniec živnostník je povinný na začiatok obvolať alebo vybaviť robotu,
ale nastúpiť môže až vtedy, keď bude mať vybavené tieto náležitosti, inak chudák Slovák prinajhoršom plať pokuty
NEZNALOSŤ ZÁKONA NEOSPRAVEDLŇUJE!!!! A ktorá firma mu toto bude akceptovať a dá mu takéto
potvrdenie do rúk, nakoniec ostane na ulici a nastúpi ďalší. Do 15. dní sme povinní po vykonaní kontroly
odovzdať nahlásenie prevádzky u určitej firmy ( je toto vôbec právne? ) a vyžiadať si, či dotyčná firma
vlastní povolenie hygieny na prevádzkovanie živnosti.:confused::confused::confused::confused: :confused:
Zita5
08.01.12,16:10
Pracuje tam ako živnostník ...aké je jeho pracovné zaradenie ?Pracuje v priestoroch firmy ? Na pracovných zariadeniach firmy ? Na úkor režijných výdavkov firmy - ako je nájom, energie a podobne ?

Možno budem mimo otázky, ale z dôvodu komplexnosti chápania, že asi prečo ?....si preštudujte tento článok, sú tam príklady , tak je zbytočné to vypisovať .
http://hn.hnonline.sk/2-22051680-k10000_detail-9c
Danuulienka
08.01.12,16:25
áno
Danuulienka
08.01.12,16:30
presne pracuje ako stolár na základe ŽL
Mila123
08.01.12,16:33