KA_SIM
09.01.12,15:43
Dobrý deň,

som začiatočník v podvojnom účtovníctve Oberonu a nakoniec, keď som po pár mesiacoch získala aspoň aký taký prehľad, tak som dostala klienta ktorému potrebujem zaúčtovať rok 2011 v JÚ. Doniesol mi krabicu a keď som to vysypala, tak sa mi postavili vlasy dupkom :D

Milí poraďáci, chcela by som vás veľmi pekne poprosiť o radu ako začať s účtovaním. Firmu a základné udaje som nastavila, všetky doklady mám zoradené po mesiacoch a v každom mesiaci po dňoch (hrala som sa s tým hodiny :-o :) no ale zvádla som to. Teraz som si sadla za PC a snažila sa nájsť nejakú príručku na domovskej stránke Oberonu, lenže keď som stiahla pomôcku k JÚ a otvorila ju, tak mi vypisuje "Navigácia na túto webovú stránku bola zrušená".

Keďže mám s poradou veľmi dobré skúsenosti, hlavne teda s jej prispievateľmi ktorí ma nakopli keď som to najviac potrebovala, verím že sa ešte niekto nájde a usmerní ma aj tentokrát.
Vopred veľmi pekne ďakujem :)
Katarína
Melnick
09.01.12,15:02
Katka otvor PD a začni:
pokladňa / účet
dátum
predkontácia - napr. nákup kanc. potrieb = predkontácia 520 ( Je platiteľ DPH ?)Ak áno v nastaveniach uprav, alebo priamo v predkontáciách
text - daj si konkrétnejšie čo to je za nákup
obchodný partner - daj do zoznamu, ak sa bude opakovať
cena - buď s DPH, alebo bez

No ale toho je strašne veľa a čudujem sa, že Ti to robí problém, keď robíš na Oberone PÚ. Skoro rovnaké zaúčtovanie. Ibaže v PÚ máš účt. osnovu a v JÚ máš kódy. Vyhľadaj si aj témy Oberon- je tam toho veľa popísané - určite využiješ.:)
KA_SIM
09.01.12,15:09
Katka otvor PD a začni:
pokladňa / účet
dátum
predkontácia - napr. nákup kanc. potrieb = predkontácia 520 ( Je platiteľ DPH ?)Ak áno v nastaveniach uprav, alebo priamo v predkontáciách
text - daj si konkrétnejšie čo to je za nákup
obchodný partner - daj do zoznamu, ak sa bude opakovať
cena - buď s DPH, alebo bez