martina8881
13.01.12,10:03
Dobry den,

Som studentka denneho studia a chcela by som si zalozit zivnost (eshop s oblecenim) ale zaroven som aj zamestnana popri studiu (dohoda o brigadnickej praci studenta).Rocne moj prijem nepresiahne 4 025,70 eur, teda mam narok na vratenie dane, ktoru mi strhnu mesacne (podpisala som aj vyhlasenie). Vyska mojej odmeny je vsak v takej vyske, ze ak si zalozim zivnost a budem zarabat len minimalne, sucet oboch tychto prijmov presiahne sumu 4 025,70 € a teda by mi zaniklo pravo vratenia dani. Je to tak? Neviem ci tomu spravne chapem a ci to takto naozaj funguje.
Naopak kamaratka s ktorou planujem podnikat, zaraba priemerne mesacne 100 eur a teda vyska jej prijmov rocnych sa nepriblizuje sume 4 025,70 €.

Prosim Vas o radu, pre ktoru z nas bude vyhodnejsie zalozit si zivnost aby sme zaroven neprisli o svoje vyhody, ktore ako studentky a pracujuce popri studiu mame?

Dakujem velmi pekne za kazdy prispevok
tictac7
13.01.12,09:14
Dobry den,

Som studentka denneho studia a chcela by som si zalozit zivnost (eshop s oblecenim) ale zaroven som aj zamestnana popri studiu (dohoda o brigadnickej praci studenta).Rocne moj prijem nepresiahne 4 025,70 eur, teda mam narok na vratenie dane, ktoru mi strhnu mesacne (podpisala som aj vyhlasenie). Vyska mojej odmeny je vsak v takej vyske, ze ak si zalozim zivnost a budem zarabat len minimalne, sucet oboch tychto prijmov presiahne sumu 4 025,70 € a teda by mi zaniklo pravo vratenia dani. Je to tak? Neviem ci tomu spravne chapem a ci to takto naozaj funguje.
Naopak kamaratka s ktorou planujem podnikat, zaraba priemerne mesacne 100 eur a teda vyska jej prijmov rocnych sa nepriblizuje sume 4 025,70 €.

Prosim Vas o radu, pre ktoru z nas bude vyhodnejsie zalozit si zivnost aby sme zaroven neprisli o svoje vyhody, ktore ako studentky a pracujuce popri studiu mame?

Dakujem velmi pekne za kazdy prispevok

takže od začiatku: