Peter11111
13.01.12,18:54
Dobry den, bol som brigadovat v jednej firme a na ucet mi prisli peniaze. Dnes som z tej firmy dostal Potvrdenie o prijmoch fyzickej osoby zo závislej činnosti, o preddavkoch ........ atd.
V prvom riadku 01 Uhrn zuctovacich y vyplatenych prijmov mam uvedenu sumu ovela ovela nizsiu ako som dostal na vyplatu.
Chcel by som sa opytat ci neviete poradit je to akoze prijem alebo co to cislo? A ak je to prijem preco je ovela nizsi ako som dostal na vyplatu?
Brigadoval som na druhom konci republiky tak ist sa pytat do firmy sa neoplati. Je mozne ze ked som ako student brigadoval pocita sa to inac? Vyplatnu pasku som uz vyhodil a zmluvu taktiez takze papiere nemam. Co by som mal podla vas robit?
Dakujem za radu
Mila123
13.01.12,18:00
prepočítaj si hrubá mzda - odvody (poistné, ak vôbec boli ) - preddavok na daň......toto by bola čistá mzda , kt. si spomínal, že bola poukázaná na tvoj účet.....(ak si nemal vyplatené napr. stravné resp. diéty...) malo by to sadnúť.....

ak si dostal potvrdenie podaj si DP FO typ A na DU
KEJKA
13.01.12,18:06
no nemal by si mať nižšiu sumu, ako si dostal v čistom.
Neboli ste dohodnutí na cestovných náhradách? potom si mohol dostať odmenu a k tomu náhrady, ktoré sa však do zdaniteľného príjmu nedávajú a teda nemajú čo robiť v potvrdení.
Pre DPFO je podstatné a záväzné to potvrdenie, ak tam máš aj daň uvedenú a iné príjmy nemáš, tak ti tú daň vrátia.
Peter11111
13.01.12,18:27
prepocitat nemozem lebo uz neviem aku som mal hrubu mzdu ale na ucet som dostal cistu mzdu a bola 3x vyzsia ako tu co mam uvedenu v tomto tlacive.
Nemal som nic preplacane ani stravne listky nic . Proste na ucet mi prisli peniaze a vyska nezodpoveda tej sume uvedena v tom tlacive. Mam zavolat do tej firmy a opytat sa alebo to nechat tak? S tym co mi dali na ucet som bol spokojny - ako student. A teraz este by som dostal nejake drobne vratene na dani.
Katy a R
13.01.12,18:45