zuzkaku
14.01.12,17:52
Dobrý večer.
Pracujem ako učiteľka 1.-4.
Potrebujem zistiť, či sa zaratáva PN do prvých 5. rokov praxe.
Do zamestnania som 1. krát nastúpila 27. 9. 2004
- v januári 2009 som nastúpila na PN
- v júni 2009 som nastúpila na MD
- z MD som sa vrátila do práce v septebmri 2011

potrebujem zistiť, či som do 31.11. 2011 mala odpracovaných 5 rokov praxe.

Preto moja otázka je...zaratáva sa aj doba počas PN do prvých 5. odpracovaných rokov?
Ďakujem za odpoveď.
Zuzana
judita1971
14.01.12,18:23
myslíš 5 rokov pedagogickej praxe ? Zväčša sa do pedagagickej praxe nezapočítava len MD, RD. Ak by som bola personalistkou a mala o zamestnancovi podklady, že bol na dlhodobej PNS alebo neplatenom voľne, tak by som mu túto dobu do praxe nezapočítala, nakoľko je to to isté. Ani na MD,RD ale ani na PNS a neplatenom voľne - nepracuješ, nevykonávaš priamu výchovnú činnosť. Takže si zober presné údaje o dobách, kedy si nepracovala . A počítaj roky a dni, ak k 30.11.2011 napočítaš 5 x 365 dní /rok/, tak máš 5 rokov pedagogickej praxe. V tvojej otázke si totiž neuviedla presné údaje, takže ti to neviem napočítať a určiť či máš 5 rokov ped.praxe alebo nie.
Tezaurus
15.01.12,08:45
podla mojho nazoru by sa PN mala zapocitavat do praxe (mas predsa zmluvu a nasledne doklad s datumom kedy si nastupila na MD). Keby sa nezapocitavala, tak potom by personalisti museli riesit kazdu PN a odratavat ju od praxe a to nerobia. Takisto MD sa rata do praxe. To je ale len moj nazor, uvidime ci niekto napise nieco co je podlozene nejakym paragrafom, lebo zatial moj aj predosly prispevok su iba navzajom odporujuce si dohady :-)
zuzkaku
15.01.12,10:43
Ďakujem za vaše obidve príspevky.
Skúšala som si to včera zistiť aj u známej, ktorá pracuje ako ekonómka na ZŠ...no bohužiaľ ani ona mi to nevedela s presnosťou povedať.

Pre objasnenie:
- v r. 2008 som ukončila rozšírujúce štúdium - vtedy som mala 3,5 roka praxe