Kora22
17.01.12,14:04
Prosím Vás má niekto skúsenosti so závesným WC? Staviame a idú na rad tieto zariadenia, takže by som nechcela urobiť chybu pri výbere. Mne osobne sa to veľmi páči a zdá sa mi to praktické, či už z hľadiska umývania popod misou alebo minimalizácie zaberaného priestoru. Len uvažujem ako je to s opravami a podobne, keď je to zabudované v stene a oproti klasike je to dosť drahšie,takže neviem, poraďte mi prosím. Vopred ďakujem.
ekopo
17.01.12,13:09
mám 10 rokov bez problémov......treba si zariadiť, aby sa dalo dostať k nádrži
ingak
17.01.12,13:11
Zavesne WC je prakticke, ako pises, aj obklady pod WC sa nemusia rezat ...
Ked by sa nieco pokazilo, tak len v splachovani a to nie je problem sa tam dostat. Len sa odoberie tlacidlo a uz sa dostanes "za stenu" dovnutra.
Odporucam. Nie som technik, ani servisak :), ale s precistenim mam skusenost a pristup tam bol naozaj dobry.
Kora22
18.01.12,22:36
Ďakujem pekne obom, ak ešte niekto niečo zaujímavé a praktické k tejto téme má, rada si prečítam. :))
bjuty smis
19.01.12,08:11
ake určite by som ho nekupoval akcii v mercury markete za 59,90.-
Letko
19.01.12,08:19
Závesné WC v kombinácii s pozvoľna padajúcim poklopom. Tam si treba dať pozor, aby neboli dierky na poklop vyosené (potom sa rýchlo uvoľňujú skrutky na príklope). My sme to mali a museli reklamovať, takže nám vymenili záchodovú misu. Ináč v pohode, zaberá to menej miesta (v byte podstatná vec). My máme dva roky (značka Kolo) a rodičia asi 6 a zatiaľ bez problémov. Aj splachovanie funguje 100%. Ja osobne odporúčam.
Kora22
27.01.12,22:48
Ďakujem za poznatok :))
lapejko
29.01.12,18:26
jednoznačne Geberit, do hlavného prívodu vody vložiť filter na jemné nečistoty a ani po 15 rokoch na to nesiahnete, pod tlačidlá typu Sigma sa dá pekne vkladať aj vložky na dezinfekciu.
rekon-byt
30.01.12,22:35