Rubrika
20.01.12,10:06
Takže od 1.1.2012 zas budeme zverejňovať všetky zmluvy, faktúry a objednávky bez rozlíšenia výšky sumy?
timejka200
22.01.12,13:52
vyzerá to tak .....:(
mcinga
23.01.12,19:20
MŃa z toho už porazí...:eek: Všetky tie malé, drobné faktúry zverejňovať...
Vlastuša
30.01.12,06:05
Ja mám trošku chaos, je tam napísané, že aj zjednodušená faktúra z registračnej pokladne. To akože všetky bločky čo nakupujeme či ako mám tomu rozumieť. Pre mňa je to úplná novinka, takže ďalší horor.
Vlastuša
30.01.12,06:36
prosím vás ľudkovia moji dajte mi nejaký postup ako toto realizovať, lebo nech to študujem ako chcem som z toho vedľa :confused: Máme vlastnú webovú stránku, takže to budem skenovať a uverejňovať priamo tam? Alebo ako? Ďakujem vopred za vaše rady.
mcinga
30.01.12,06:50
Nemusíš skenovať každú faktúru, objednávku... Je možné zverejňovať údaje v štruktúrovanej forme, napr. tabuľke. Skús pozrieť
http://portal.egov.sk/sk/content/povinne-zverejnovanie-od-1-1-2012
Vlastuša
30.01.12,07:44
Dík, takže to dám do tabuľky a tú zverejním? Ale čo tie bločky z registračnej pokladne, čo nakupujeme kancelárske potreby a také drobnosti. Aj to treba?
eva7
31.01.12,17:31
Ahoj. Prečo by si zverejňovala pokladničné bločky? Veď to nie je faktúra! Jedná sa len o zverejnenie prišlých faktúr, vystavených objednávok a uzavretých zmlúv. Neviem, v akom programe robíš. Ja mám WINIEBU a tu je perfektná zostava na zverejňovanie, ktorá vygeneruje tabuľku z faktúr a objednávok so všetkými povinnými údajmi - IČO, adresu, sumu, DPH, popis tovaru-služby, odkaz na číslo zmluvy alebo obj. Zadám tlač za celý mesiac, vyexportujem do pdf, ktoré potom prilepím na našu webovú stránku. Skenujem len zmluvy, prípadne, ak ju mám poslanú elektronicky, tak ju len prevediem na web.
ZUZIKLES
31.01.12,17:34