marek707
24.01.12,21:54
Dobry den prosim vas mohli by ste mi poradit?Dostals om sa na VS a kedze som bol student dostaval som sirotsky a mama vdovksy dochodok,lenze skolu som nezvladal a tak som po mesiaci odisiel,nedohlasil som sa iba odisiel domov(prestal chodim na prednasky,ani na skuskach som nebol) a zistil som ze ma zo skoly vyhodia az v juli na konci rocnika!Prva vec ktora ma zaujima moze sa stat ze ked socialna poistovna zisti ze som nechodil na skusky a prednasky budem musiet vratit dochodok?
A dalsia otazka je ze ak zacne pracovat na plny uvazok mam sa zo skoly odhlasit?alebo mam cakat kym ma vyhodia?Za odpoved vopred Dakujem!
Mila123
24.01.12,20:57
počkaj, kým dostaneš rozhodnutie o vylúčení zo školy...toto rozhodnutie pošli do SP, zastavia ti dôchodok, a na UPVSaR zastavia PnD ak je mama zamestnaná dá si zastaviť PnD.....
marek707
24.01.12,21:10
cize nemozem mat z toho nejake problemy!
Mila123
24.01.12,21:12
cize nemozem mat z toho nejake problemy!
podľa môjho názoru nie.......SP nebude kontrolovať, nemá na to právo či si bol na tej či onej skúške, zápočte či prednáške.....si študentom VŠ po doby kedy ťa nevylúčia........:D
marek707
24.01.12,21:14
jasne a ako student mozem pracovat na plny uvazok?
Mila123
24.01.12,21:17
jasne a ako student mozem pracovat na plny uvazok?
jasne, nie je problém pri práci ani s DB či PnD.....a ani dôchodkoch,môžeš....(neboj za výkon legálnej práce sa nezatvára.....:D ).....
marek707
24.01.12,21:26
velmi pekne Ti Dakujem za ochotu!
up4anything
24.01.12,22:05
jasne, nie je problém pri práci ani s DB či PnD.....a ani dôchodkoch,môžeš....(neboj za výkon legálnej práce sa nezatvára.....:D ).....:eek::eek::eek::eek::eek: ,,, moze pracovat ? tu bola ale otazka ohladom prace na plny uvazok, tak bud je student alebo je zamestnany na TPP oboje naraz nie, to mi nejak nesedi .. Jedine DoBŠ prip. ine dohody..