kaiphas
08.02.12,13:20
Dobrý deň,

chcem sa spýtať ako mám vyplniť daňové priznanie ked som bola do júna 2011 študentkou VŠ a mala som samozrejme brigády (každý mi už zaslal potvrdenie na daň. prizn. ) no v máji, teda mesiac pred skončením štúdia som sa zamestnala na trvalý PP, zamestnávateľ za mňa odviedol daň. už aj počas zamestnania som mala brigády inde a tiež za mna odvádzali daň (taktiež mi zaslali potvrdenia).

Teda ako si mám vyplniť priznanie aby mi vrátili daň, ktorá mi ako študentovi do júna patrí, viem si požiadať o vrátenie dane z brigád počas zamestnania?
Čo s tým jedným mesiacom kedy som bola este študent no už som aj pracovala?

Dakujem.
veronikasad
08.02.12,12:22
Vyplňaš DP typu A, kde uvedieš príjem od všetkých zamestnávatelov (vrátane brigád). Uplatníš si ročnú nezd.časť základu dane, vypočítaš daň a zrazenú daň započítaš.
Ak ti vznikne preplatok - DU ti ho začiatkom mája vráti.
Môžeš mať súbeh brigády aj zamestnania, len vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov si mala podpísať len u jedného zamestnávatela.
Katy a R
08.02.12,12:29
Teda ako si mám vyplniť priznanie aby mi vrátili daň, ktorá mi ako študentovi do júna patrí, ..

Dakujem.
len k tomuto - táto "vrátená daň" ti nepatrí z titulu študenta (do júna).....
Nárok na vrátenie dane má každý daňovník, ak mu v DP výjde preplatok;).
kaiphas
08.02.12,12:42
:) vychádzala som z toho, že mi ju doteraz stále vracali:)
JAJA11
08.02.12,12:42
Dobrý deň,

chcem sa spýtať ako mám vyplniť daňové priznanie ked som bola do júna 2011 študentkou VŠ a mala som samozrejme brigády (každý mi už zaslal potvrdenie na daň. prizn. ) no v máji, teda mesiac pred skončením štúdia som sa zamestnala na trvalý PP, zamestnávateľ za mňa odviedol daň. už aj počas zamestnania som mala brigády inde a tiež za mna odvádzali daň (taktiež mi zaslali potvrdenia).

Teda ako si mám vyplniť priznanie aby mi vrátili daň, ktorá mi ako študentovi do júna patrí, viem si požiadať o vrátenie dane z brigád počas zamestnania?