Kmikusatova
10.02.12,15:25
Dobrý deň, som laik, takže sa vopred ospravedlňujem za formuláciu mojej otázky.
Moja mama pracovala v roku 2011 v jednej firme na trvalý pracovný pomer a popri tom občas na dohodu v inej. Teraz nevie čo s daňovým priznaním. Či ho má robiť alebo nie, od akej sumy, či si ho musí dať vypracovať účtovníčke alebo jej ho spraví účtovníčka z firmy kde pracuje na TPP, alebo tak podobne. Viete mi k tomuto niečo poradiť? Neviem správne sformulovať svoju otázku a tým pádom si to neviem sama vygúgliť...
Ďakujem moc :)
veronikasad
10.02.12,14:43
Do 15.2.2012 nech odovzdá účtovníčke v ktorej má TPP žiadosť o vykonanie ročného zúčtovania dane, ku ktorej priloží príjem z dohody od druhého zamestnávatela
lenlenka
10.02.12,14:44
Dobrý deň, som laik, takže sa vopred ospravedlňujem za formuláciu mojej otázky.
Moja mama pracovala v roku 2011 v jednej firme na trvalý pracovný pomer a popri tom občas na dohodu v inej. Teraz nevie čo s daňovým priznaním. Či ho má robiť alebo nie, od akej sumy, či si ho musí dať vypracovať účtovníčke alebo jej ho spraví účtovníčka z firmy kde pracuje na TPP, alebo tak podobne. Viete mi k tomuto niečo poradiť? Neviem správne sformulovať svoju otázku a tým pádom si to neviem sama vygúgliť...
Ďakujem moc :)

Povinnosť podať daňové priznanie máte vtedy, ak ste dosiahli príjmy väčšie než je 50 % sumy nezdaniteľnej časti základu dane na daňovníka. Za zdaňovacie obdobie 2011 sa jedná o čiastku 1 779,65 eur (javascript:void(0)). Ak ste dosiahli príjmy len zo závislej činnosti, podávate DP typ A.(TPP a dohoda) Ak ste v zdaňovacom období poberali aj iné príjmy (príjmy z podnikania, z inej samostatnej zárobkovej činnosti a z prenájmu, príjmy z kapitálového majetku (http://www.inclick.sk/returns/redirect.php?goto=1436&pr=0.1&w_id=8400&tstamp=1328888205&pid=892&cd=0ba9be25995255eef834d21301bc3466&f=1), či iné príjmy), podávate DP typu B.