gold1
02.02.06,10:13
Prosim Vas,

viete mi poradit aky pracovny pomer mozem uzatvorit s dennym studentom VS? Moze mat aj normalnu pracovnu zmluvu alebo len nejaku dohodu?
Vopred dakujem :-)
Pepa
02.02.06,09:16
Môže mať aj pracovnú zmluvu.
gold1
02.02.06,09:17
dakujem velmi pekne :)
variant
31.08.11,07:20
Ja by som sa chcel spytat nieco. Som student na univerzite,denne studium, ale do skoly uz nemusim chodit kedze cakam uz iba na statnice. Od septembra sa musim zapisat na studium ako denny student ale chcel by aj som pracovat na plny uvazok. je to pravda ze mozem pracovat iba na dohodu, alebo to zavisi od zamestnavatela?dakujem
Xanti
31.08.11,07:23
V príspevku vyššie máš odpoved.
Môžeš mať aj pracovnú zmluvu, teda zamestnávateľ bude za teba platiť odvody do SP a ZP. A ráta sa Ti to do dôchodku.

Ak máš iba dohodu o brigádnickej práci študentov alebo iné formy tak zamestnávateľ za teba neplatí odvody do SP a ZP. Takže táto forma je pre zamestnávateľa lacnejšia. No neráta sa Ti to do dôchodku.
Mincus
28.01.12,14:38
Dobrý deň, chcem sa spýtať, pracujem už 4roky a teraz rok aj pol študujem denne dištančné štúdium na vysokej škole, takže momentálne pracujem na TPP a aj študujem ako študent dennej dištančnej formy, mam nárok na rodinné prídavky, alebo vrátenie daní, keď mám TPP. Ďakujem za informáciu vopred.
veronikasad
28.01.12,14:41
Dobrý deň, chcem sa spýtať, pracujem už 4roky a teraz rok aj pol študujem denne dištančné štúdium na vysokej škole, takže momentálne pracujem na TPP a aj študujem ako študent dennej dištančnej formy, mam nárok na rodinné prídavky, alebo vrátenie daní, keď mám TPP. Ďakujem za informáciu vopred.
kolko máš rokov ?
Mincus
28.01.12,15:10
mam 23 rokov.
Mincus
28.01.12,15:11
mam 23rokov.
veronikasad
28.01.12,15:14
mam 23 rokov.