7752153
24.02.12,23:08
Dobrý deň,
mal by som otázku na niekoho kto pracuje ako montážny technik LPG zariadení. Je kurz na montážneho technika LPG postačujúci, aby jeho absolvent vedel kvalitne inštalovať ho do áut rôznych značiek? A mal by tento absolvent sa nejako vyznať do áut, resp. pochopí to aj laik?
Myslite si, že sa dá na tom zarobiť, mám skôr namysli či má firma nádej na prežitie dlhšie ako jeden rok, pretože viem že je potrebné platiť kopu poplatkov za každé auto. Úprimne uvažujem nad založením spoločnosti, ale neviem či finančne by to bolo rentabilné, kvôli tomu množstvu poplatkov a taktiež nie som žiaden mechanik, preto chcem vedieť či je potrebné si najať mechanika a poslať ho na kurz, alebo ten kurz zvládnem aj ja.
Ďakujem za Vaše odpovede :)
Indeed
26.02.12,07:49
zamestnať sa niekde,kde takéto úpravy robia , obkukať a potom ak sú prostriedky založiť vlastný servis.

Prerábka na LPG význam istotne má, aj do budúcnosti.

Pri prerábke nie je až tak doležitá montáž, to zvládne hocikto zamontovať nádrž, trubky, splyńovač ,dve relátka , a všetko čo k tomu treba,

oveĺa doležitejšia je DIAGNOSTIKA aby všetko bolo správne nastavené a aby motor FUNGOVAL na tento pohon, nie aby majiteĺ auta bol každý týždeń v servise.

A soft na diagnostiku motora a riadiacej jednotky je pre každý typ motora a každú značku iný, takže tam sa treba vyznať a investovať aj do toho značné fin.prostriedky.
užitočné linky.

www.autonaplyn.sk
www.autogas.sk
www.doauta.sk
www.igas.sk

tiež Google samozrejme
Indeed
26.02.12,19:57
čo, nechce nikto jazdiť za 1/2 náklady oproti benzínu ???
7752153
26.02.12,20:08
Skôr zisťujem čo všetko je potrebné pre rozbehnutie nejakej dielne LPG a problém vidím hlavne v tom, že som nikdy nepracoval a ani nikoho nepoznám kto pracoval v takej dielni, aby mi povedal klady, zápory a čo všetko je potrebné vybaviť.
7752153
26.02.12,20:12