sisa 7
26.02.12,16:06
Ahojte! Zaujímalo by ma, či by niekto vedel poradiť ako mám postupovať pri danej situácii. Pracujem ako zastupkyňa v potravinách. Práca by ma bavila, ale má to háčik, že nie je vôbec ohodnotená. Rozhodla som sa nájsť nové zamestnanie, kde by som bola platovo spokojnešia. Asi som v dnešnej dobe, kde vládne nezamestnanosť mala šťastie, lebo ako som si dala žiadosť do nemenovanej firmy ihneď sa mi ozvali a ponúkli mi prac. pomer od 1.3.2012. Dá sa dať výpoveď dohodou, alebo môže firma pre ktorú momentálne pracujem mi siahnúť na plat, keď odmietnem čakať na náhradu a skrátka už nenastúpim?
ivka70
26.02.12,15:16
Vypoved dohodou neexistuje, je len vypoved s vypovendou dobou alebo ukoncenie PP dohodou.

Samozrejme, ze mozu vselico.
Za nedodrzanie vypovednej doby je v ZP definovana nahrada 1 priemerny mesacny plat.
Ak zastupca veduceho ak mas hmotnu zodpovednost - ta ti bude bezat aj nadalej, az do dalsej inventury ... cize zodpovedas za manko az dovtedy. Za kazdy den absenice az do ukoncenia PP ti moze strhnut narok na 2 dni dovolenky, a dalej moze zamestnavatel od teba vysudit nahradu skody, ktora mu tvojim odchodom vznikla......
sisa 7
26.02.12,15:29
Tak to ste ma moc nepotešili. Teraz sa obávam, či nový zamestnávateľ bude ochotný čakať dva mesiace a potom nemusím mať také šťastie a budem patriť medzi nezamestnaných.
ivka70
26.02.12,15:34
Tak to ste ma moc nepotešili. Teraz sa obávam, či nový zamestnávateľ bude ochotný čakať dva mesiace a potom nemusím mať také šťastie a budem patriť medzi nezamestnaných.

Take veci si treba vyjasnit uz na pohovore a nezavadzat zamestnavatela, ze moses nastupit 1.3., ak to nevies na 100%.

Kazdopadne moznost dohody s aktualnym zamestnavatelom existuje, ale ci bude z jeho strany aj vola ... kedze ho postacis 3 dni pred koncom pred hotovu vec ...to neviem.
Ani pre zamestnavatela nie je najjednosuchsie nahradit zamestnanca tak rychlo (preto existuje vypovedna lehota).
sisa 7
26.02.12,15:39