CryoHazard
02.03.12,08:56
Dobrý deň,

zaujímalo by ma či ma štúdium DPŠ oprávňuje aj na výkon povolania vychovávateľa na internáte. Mám VŠ vzdelanie II. stupňa (politológia) a začal som si robiť DPŠ popri učení nemeckého jazyka. Lenže teraz pracujem ako vychovávateľ a teda by ma zaujímalo či práve DPŠ ma kvalifikuje pre túto prácu. Ide totiž o to, že som ešte dostal ponuku spraviť si špeciálne kvalifikáciu aj na vychovávateľa. Nemám však chuť sa púšťať do niečoho nového a robiť dve veci naraz ak mi teda DPŠ stačí...

Ďakujem

Tomáš
zdenka131
02.03.12,12:02
Tu sú uvedené kvalifikačné predpoklady pre vychovávateľov:

Časť XIII. Vychovávateľ
Kvalifikačné predpoklady
A. Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
1. v študijnom programe zameranom na prípravu vychovávateľov v študijnom odbore pedagogika
2. v študijnom programe v študijnom odbore učiteľstvo akademických predmetov, učiteľstvo profesijných predmetov,
učiteľstvo umelecko-výchovných a výchovných predmetov alebo ich kombinácie
3. v študijnom odbore vychovávateľstvo alebo pedagogika – vychovávateľstvo
4. uvedené v častiach III, V, VII a VIII
5. v študijnom odbore psychológia alebo pedagogika (neučiteľské štúdium) bez doplňujúceho pedagogického štúdia
a špecializačné kvalifikačné štúdium v metodicko-pedagogických centrách; len v zariadeniach v pôsobnostiMinisterstva
práce sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky aj v študijnom odbore sociálna práca bez doplňujúceho
pedagogického štúdia a špecializačné kvalifikačné štúdium v metodicko-pedagogickom centre
6. v študijnom odbore učiteľstvo pre školy pre mládež vyžadujúcu osobitnú starostlivosť (špeciálne školy)
7. v študijnom odbore vychovávateľstvo pre mládež (osoby) vyžadujúcu osobitnú starostlivosť
8. v študijnom odbore pedagogika, špecializácia pedagogika voľného času (mimoškolská pedagogika)
9. v študijnom odbore vychovávateľstvo so špecializáciou pedagogika emocionálne a sociálne narušených
10. v študijnom odbore liečebná alebo špeciálna pedagogika