jaaakub1985
04.03.12,14:52
Dobrý deň.
Som študent a pracujem v jednej firme kde mi zo mzdy 3eura/1hod sťahujú 19%. Nijakú zmluvu som nepodpisoval a ani nedostávam fakturovanie na konci mesiaca. Zapisujem si iba počas mesiaca do excel tabuľky počet odrobených hodín a na začiatku mesiaca mi vyplatia odrobený mesiac.
Požadoval som brigádnickú zmluvu, ale vraj by bola pre nich nevýhodná, už ani neviem prečo, tuším preto, že všetci sú tam na živnosť a že na brigádnika je obmedzená suma potom, fakt už neviem prečo, do týchto veci sa nerozumiem.
Tak mi teda navrhli aby som si dal živnosť čo som odmietol a neskôr mi navrhli aby som si zistil NÁHODNÝ PRíJEM aby som teda nemusel platiť dane. Nechápem prečo si to musím zisťovať, veď nato je tam ich účtovníčka, ale týmto spôsobom vlastne ja prichádzam o peniaze.
Pracujem pre nich už dlhšie a rád by som aby sa môj príjem zvýšil, ale mám taký pocit že s tým tam bude problém. Neviete mi teda poradiť, čo by som im mohol navrhnúť ? akú výhodnú zmluvu pre nich a pre mňa.
Ďakujem.
Tweety
04.03.12,14:01
Dobrý deň.
Som študent a pracujem v jednej firme kde mi zo mzdy 3eura/1hod sťahujú 19%. Nijakú zmluvu som nepodpisoval a ani nedostávam fakturovanie na konci mesiaca. Zapisujem si iba počas mesiaca do excel tabuľky počet odrobených hodín a na začiatku mesiaca mi vyplatia odrobený mesiac.
Požadoval som brigádnickú zmluvu, ale vraj by bola pre nich nevýhodná, už ani neviem prečo, tuším preto, že všetci sú tam na živnosť a že na brigádnika je obmedzená suma potom, fakt už neviem prečo, do týchto veci sa nerozumiem.
Tak mi teda navrhli aby som si dal živnosť čo som odmietol a neskôr mi navrhli aby som si zistil NÁHODNÝ PRíJEM aby som teda nemusel platiť dane. Nechápem prečo si to musím zisťovať, veď nato je tam ich účtovníčka, ale týmto spôsobom vlastne ja prichádzam o peniaze.