miriam133
09.03.12,15:07
Prosím vás potrebovala by som poradiť ohľadne preddavkových faktúr. Som SZČO vykonávam fotografické služby, keď si zákazník u mňa objedná napr. fotenie svadby v hodnote 200 €, vystavujem preddavkovú faktúru v hodnote 50 €, mám túto faktúru zapísať do evidencie pohľadávok? účtujem v alfe. Potom pri úhrade to dám ako PNZD? a keď vystavím ostrú faktúru v hodnote 150 €, potom mám preúčtovať tých 50 € do POZD? cez ID?

Tiež by som sa chcela spýtať ešte takú vec, brala som dotáciu, na internete som si našla to účtovanie dotácie a čerpanie, sú tam však spomenuté aj ID, môžem tieto ID účtovať aj počas roka? ako uzavierkové? či až na konci roka to mám postupne preúčtovávať?

Prosííííííííííím pomôžte miii :-) Ďakujem vopred
Xanti
09.03.12,14:15
ETIKETA Porady

mimotemy

Tému nazvem čo najvýstižnejšie, aby bolo už z jej názvu jasné o aký problém sa jedná. Vyvarujem sa názvov ako "Otázka, Poraďte, Súrne,...".

Už druhá tvoja téma, ktorá odporuje etikete porady. Skús si ju prečítať http://www.porada.sk/t2886-etiketa-porady.html
miriam133
09.03.12,14:30
[QUOTE=Xanti;2007957]ETIKETA Porady

mimotemy
Ospravedlňujem sa :-( a ďakujem za upozornenie idem si to hneď prečítať :-)
veronikasad
09.03.12,14:34
[QUOTE=Xanti;2007957]ETIKETA Porady

mimotemy
Ospravedlňujem sa :-( a ďakujem za upozornenie idem si to hneď prečítať :-)
Miriam, nezakladaj k jednej problematike viacero tém. Pokračuj v téme, ktorú si začala. Ak chceš tému posunúť "na svetlo", stačí pridať nový príspevok s textom posúvam. Nie vždy je na porade poraďák, ktorý ti v danej problematike vie poradiť.
Požiadaj admina cez tlačítko nahlás pri prvom príspevku (trojuholník s výkričníkom) o uzatvorenie tejto témy.
miriam133
09.03.12,14:44
[QUOTE=miriam133;2007968]
Miriam, nezakladaj k jednej problematike viacero tém. Pokračuj v téme, ktorú si začala. Ak chceš tému posunúť "na svetlo", stačí pridať nový príspevok s textom posúvam. Nie vždy je na porade poraďák, ktorý ti v danej problematike vie poradiť.