jess
06.02.06,15:50
Do konca roku som robila mzdy v Olympe a exportovala som si ich do ALFY - no problem :).
Od 1.1. robím mzdy s exportom do Omegy a som z toho vedľa. Podotýkam , že som začiatočník v PU, čo sa týka účtovania miezd. Takže potrebujem poradiť ako si nahodím jednotlivé účty v Olympe, ak chcem mať pracovníkov delených na 2 strediská (doteraz som toto nemala).
Niečo som si ponastavovala a hodila som si to do Omegy , ale sa mi to zdá nejako veľa riadkov a kričí mi , že nemám nastavený účet strediska a účet pracovníkov a mám v Omege v IDV rozdelenú mzdu skladajúcu sa z jednotlivých druhov miezd (napr. zákl.mzda-1.riadok, nadčas-2.riadok....) Ja som si to predstavovala tak, že v IDV budem mať, že mám Soc.poisťovni zaplatiť .xxxxx Sk - jednou sumou, DÚ xxxx Sk, zase jednou sumou atď.

Poradíte ?
babenko1
06.02.06,14:54
Nuž.. kedže máš mzdy na strediská, tak aj úhrady v omege musia ísť zo stredísk, aj ked platby pôjdu z jedného účtu.. takže aj ten ID musí byť rozdelený podľa podkladov z olympu.. podľa stredísk...
jess
06.02.06,15:18
.... ja mám zatiaľ dvoch ľudí zo strediska č.1 a s ďalšími 2 ľuďmi rátam až od marca....zatiaľ ich tam nemám nahratých, len tých dvoch :(
babenko1
06.02.06,15:24
ked to tak máš zadané aj v olympe.. tak aj omega ti bude preberať zatiaľ iba to jedno stredisko...
jess
05.04.06,15:09
tak pokračujem ďalej...všetky predkontácie mám v poriadku...súbor som si stiahla z OLYMPu do OMEGy ...do ID/IDV....v poriadku, mám to tam, ale teraz by som chcela, aby som mala niekde v záväzkoch uvedené, že koľko a ktorej inštitúcii dlhujem na odvodoch a daniach.. (nie v HK, tam to vidím)...jedná sa mi o to, aby som videla, že kedy, koľko a komu mám zaplatiť (tak ako v knihe záväzkov mám evidované DF podľa dátumu splatnosti).....napr. , aby som si mohla v Príkaze na úhradu vybrať z "nejakej knihy" ten-ktorý záväzok voči ZP, SP, DÚ a voči zamestnancom, ktorým posielam výplaty na osobný účet.....